شهرداری به فکر درآمدزایی تاکسی‌ها باشد

معاون عمرانی استانداری تهران بر لزوم طراحی روش های جایگزین درآمد تاکسی داران به جای افزایش کرایه ها تاکید کرد.

محمدرضا محمودی در گفت و گو با  پانا در خصوص ادعای یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر کاهش نرخ کرایه ها منوط به کاهش تورم در پایتخت اظهار داشت: تورم بحث اصلی افزایش کرایه های تاکسی نیست بلکه بیشتر کرایه ها به این دلیل افزایش می یابد که مسیرهای جایگزینی به جز کرایه ها برای درآمد تاکسی داران وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: برای درآمد رانندگان تاکسی نباید به روش های سنتی و افزایش کرایه های مسافران اکتفا کرد بلکه باید روش های جدیدی برای این منظور در نظر گرفته شود به عنوان مثال نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی تاکسی ها یکی از این موارد بود که توانست به درآمد تاکسی داران کمک کند.

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری به جای آنکه به افزایش کرایه های تاکسی اقدام کند باید تسهیلات و درآمدزایی برای تاکسی داران فراهم نماید ادامه داد: عدم ازدیاد تاکسی در نواحی مختلف تهران و تردد تاکسی ها با ظرفیت کامل می تواند یکی از بهترین راه ها برای این موضوع باشد.

به گفته معاون عمرانی استانداری تهران اگر کرایه ها به میزان غیر منطقی افزایش یابد مردم به سوی استفاده از وسایل نقلیه شخصی هدایت می شوند تصریح کرد: تا کنون به مسیرهای جایگزین به جای افزایش کرایه تاکسی ها فکری نشده است و باید با کمک ارگان هایی مانند پلیس راهور تردد تاکسی ها در تهران هموار و ارزان شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.