شهرداری تهران: آتش‌نشانی به دنبال منشأ بوی نامطبوع

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و ما گزارش‌ها را به استانداری تهران اعلام کرده‌ایم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین محمدی در مورد  انتشار بوی نامطبوع در پایتخت با بیان اینکه مرجع اعلام بوی نامطبوع تهران، استانداری است گفت: بر اساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده و تماس‌هایی که با سازمان آتش‌نشانی تهران برقرار شده در مناطقی از جمله منطقه۲، ۴، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱و۱۳ اکیپ‌هایی از آتش‌نشانی و کارشناسان ما به اداره‌های کل مختلف اعزام شده‌اند و موضوع را بررسی کردند.

وی ادامه داد: چیزی که برای ما تاکنون مسجل شده این است که بخشی از مناطق شهر تهران درگیر هستند و نه در همه مناطق و منشا با توجه به عملیات‌های کارشناسی که تاکنون صورت گرفته، مشخص نیست.

محمدی با بیان اینکه ما گزارش‌ها را به استانداری  تهران اعلام کرده‌ایم، گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و گزارش‌ها را رصد می‌کنند اما پاسخگویی نهایی به این مسئله و کشف موضوع از اختیارات استانداری تهران است و طبق قانون مدیریت بحران کشور، شورای مدیریت بحران استان، نتیجه آن را رسما اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.