شهرداری تهران

سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.

طرح مشکل:
سلام
در منطقه شهران – بلوار نیمای.شیج محدوده وسیعی به عنوان پارک قرار دارد و تعداد زیادی درخت در آن¬جا می¬باشد و جایی است که مردم در آن¬جا تفریحات و ورزش خود را انجام می¬دهند. مدتی است که به درختان آب نمی¬دهند تا این درختان خشک شده و آن¬جا را به عنوان زمین بایر تخریب کنند و تغییر کاربری به مسکونی دهند و هم اکنون مقدار زیادی از درختان را قطع کرده و مشغول خاک¬برداری هستند تا در آن¬جا برج مسکونی (۵ برج ۱۰۰۰ واحد مسکونی) ایجاد کنند. وقتی مردم برای اعتراض به آن¬جا رفته با برخورد خشن و زننده مأموران شهرداری مواجه شدند و با باتوم اشک¬¬آور از مردم پذیرایی شد. و مردم برای اتراض به آن¬جا رفته با برخورد خشن و زننده به این پایگاه خبر دادند و بسیج به حمایت از مردم وارد پذیرایی شد و مردم شهران بنا بر اطمینان به پایگاه بسیج امیرالمؤمنین شهران، به این پایگاه خبر دادند و بسیج به حمایت از مردم وارد عمل شد و از آن موقع به بعد با مردم کاری ندارند ولی قطع درختان همچنان ادامه دارند. البته مردم و شورایاری به شهرداری گفته¬اند اما کار همچنان ادامه دارد. خواهشمند است پیگیری کنید.
توضیح  «تابناک»

طی نامه ارسالی با شماره ۴۶۲/ت مورخ ۲۲ /۰۵/ ۹۱ به روابط عمومی شهرداری تهران متأسفانه جوابی دریافت نشد لذا طبق قولی که بینندگان عزیز داده بودیم گزارش رسیده بدون جواب منتشر می شود.

شایان ذکر است در صورت دریافت هرگونه پاسخ از آن شهرداری محترم، «تابناک» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.