شهرداری زاهدان قهرمان لیگ دسته یک شد

۱۳م اسفند ،

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور که با حضور ۱۵ تیم از شهرهای مختلف کشور در دو گروه آغاز شده بود امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه با قهرمانی تیم شهرداری زاهدان به آخر راه رسید تا پرونده این مسابقات هم بعد از انجام ۱۳۵ بازی بسته شود. در بازیهای مرحله نهایی که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد، بعد از نماینده زاهدان، تیم های پیشگامان شفق اردکان و مناطق نفت خیز جنوب هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در بازی فینال این مسابقات تیم های شهرداری زاهدان و پیشگامان شفق اردکان به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری زاهدان با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف قدرتمند خود پیشی گرفت تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این بازی که رقابت تیم های همگروه در مرحله مقدماتی بود، نماینده زاهدان با آنالیز خوب تیم حریف توانست شکست های خود در این فصل را جبران کند و بهترین تیم لیگ دسته یک را از پا در آورد. پیشگامان شفق اردکان هم که پیش از این زاهدانی ها را در مرحله مقدماتی متوقف ساخته بود این بار و در بازی آخرین نتوانست پیروزی اش را تکرا کند و در نهایت مقابل این تیم متوقف شد و به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

در بازی رده بندی هم تیم های مناطق نفت خیز جنوب و گل گهر سیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که تیم مناطق نفت خیز جنوب با پیروزی مقابل نماینده سیرجان در رده سوم قرار گرفت. در این بازی تیم مناطق با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد تا با پایان رقابتهای این فصل لیگ دسته یک به نتیجه ای مطلوب دست یابد. نماینده اهواز که برای پیروزی در این بازی برنامه ریزی کرده بود با یک برنامه حساب شده پا به میدان گذاشت و توانست بازی بهتری را نسبت به حریف خود ارایه دهد. در هر حال امروز شانس از آن مناطق بود تا این تیم به رده سوم تکیه بزند.

به این ترتیب با پایان مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور تیم های پیشگامان شفق اردکان و شهرداری زاهدان به لیگ برتر سال آینده صعود کردند.

نتایج کلی مسابقات به شرح زیر است:
پیشگامان شفق اردکان ۲ – ۳ شهرداری زاهدان
(۲۵-۲۰، ۲۵-۲۳، ۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵، ۱۲-۱۵)

گل گهر سیرجان صفر – ۳ مناطق نفت خیز جنوب
(۱۶-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۰-۲۵)/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.