شهرداری فضای مناسبی در اختیار کلاس هنرپیشگی قرار دهد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

داودنژاد در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

کارگردان فیلم کلاس هنرپیشگی از جلسه اش با مسئولان شهرداری پیرامون بحث تبلیغات محیطی فیلمش خبر داد.

علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما در گفت و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ دربارهٔ فراهم شدن مقدمات اکران فیلم کلاس هنرپیشگی گفت: با هماهنگی های انجام شده مواد تبلیغاتی فیلم اعم از پوستر و آنونس های فیلم آماده شده و آماده برای اکران است.

وی ادامه داد: در بحث تبلیغات محیطی با معضلات و مشکلاتی روبرو هستیم. امروز پیرامون این موضوع جلسه ای با مسئولان شهرداری خواهیم داشت که تکلیف نهایی این موضوع مشخص می گردد. قرار است فضای مناسبی را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم اکران مناسبی برای فیلم کلاس هنرپیشگی پیش رو داشته باشیم.

علیرضا داودنژاد برای ساخت “کلاس هنرپیشگی” جایزه‌ی ویژه‌ هیأت داوران را از سی‌ویکمین جشنواره‌ فیلم فجر گرفت. فیلم در یک کلاس هنرپیشگی می‌گذرد که ضمن آموزش، داستانی با الهام از مسایل روز در آن روایت می‌شود.

در فیلم تازه این کارگردان، بازیگرانی مانند رضا داودنژاد، محمدرضا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان و مهرانگیز عدالت ایفای نقش می‌کنند.
 

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.