شهردار منطقه ۱۵ با جانبازان ۷۰ درصد دیدار کرد

۳ م دیماه ،

شهردار منطقه ۱۵ ضمن دیدار با چهار تن از جانبازان ۷۰ در صد ساکن در منطقه ، از مقام شامخ اسوه های ایثار و از خود گذشتگی تجلیل به عمل آورد .

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این ملاقات صمیمی مهندس صیامی بازرس دفتر شهردار تهران ، فیضی رییس بنیاد شهید منطقه ۱۵ ، کلانتری رییس کمیته شورای ایثارگران استان تهران ، نماینده ناحیه سپاه ، قائم مقام شهردار منطقه ، شهرداران نواحی یک ودو و مشاور شهردار منطقه در امور ایثارگران نیز حضور داشتند .
 
شهردار منطقه ۱۵‌در این دیدار با تجلیل از جانفشانی های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت : وجود چنین سرمایه های ارزشمندی در بین شهروندان منطقه و خدمت رسانی به آنان از افتخارات مدیریت شهری منطقه است و رشادت های این عزیران برای همیشه زنده خواهد ماند .
 
وی افزود : شهرداری منطقه ۱۵ در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری ، خدمت به عزیزان ایثارگر را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است و همواره از نقطه نظرات ارزشمند این مردان بی ادعا که تمام توان خود را در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی به کار بسته اند ، جهت پیشبرد امور منطقه بهره گرفته است .
 
مهندس صفوی با اشاره به اینکه امروز دیدار با این بزرگواران و با خبر شدن از احوال آنان توفیق بزرگی برای خدمتگزاران مردم است، افزود : بازدید از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران از اولویتهای برنامه های ماست و این دیدارها بر اساس برنامه زمانبندی شده هر هفته با حضور مسوولان منطقه و به صورت مستقل با حضور شهرداران نواحی انجام می گردد.
 
این گزارش حاکی است ، مسوولان یادشده با جانبازان سرافراز محمد گیوه ای ، مصطفی ابراهیمی و محمدرضا خردمند که دچار ضایعه قطع نخاع و جبار همتی که از ناحیه دو چشم و دو دست جانباز شده اند ، دیدار نموده و از مقام شامخ آنان تقدیر به عمل آوردند .
 
شایان ذکر است ، به مناسبت ماه صفر و قرار گرفتن در ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان ، مراسم سوگواری و نوحه سرایی نیز در منزل جانبازان سرافراز برگزار و به مقام شامخ سرور و سالار شهیدان و بزرگ جانباز تاریخ اسلام ادای احترام شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.