شهروندان خوافی در انتظار استقبال از رییس جمهوری هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دومین روز از چهارمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به خراسان رضوی، شهرستان خواف روز جمعه یکپارچه خود را برای استقبالی گرم و پرشور از دکتر محمود احمدی نژاد آماده کرده است.

مردم همیشه در صحنه شهرستان خواف این بار هم با شرکت پرشور در مراسم استقبال از رییس جمهور مردمی بار دیگر بر وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار تاکید می ورزند.

فرماندار خواف در این خصوص به خبرنگار اعزامی ایرنا گفت: مردم شیعه و سنی این شهرستان با شور و علاقه خاصی آماده استقبال باشکوه از رییس جمهور هستند.

‘عبدالعلی جغتایی’ افزود: ستاد استقبال از رییس جمهور از چندی پیش در فرمانداری تشکیل و با بسیج امکانات بخشهای دولتی، خصوصی و مردمی ساز و کارهای لازم را برای استقبالی باشکوه مهیا کرده است.

وی گفت: اطلاع رسانی لازم از چندی قبل در سطح شهرستان، بخشها و روستاهای تابعه انجام شده و امکانات و وسائل نقلیه لازم برای انتقال مردم مشتاق حضور در مراسم استقبال مردمی از رییس جمهوری انجام شده است.

او اضافه کرد: تابلوهای خوشامدگویی به رییس جمهور در مبادی ورودی شهرستان خواف و بخشهای تابعه سطح شهر نصب شده و علاوه بر آن اطلاع رسانی لازم از طریق پیامک صورت گرفته است.

وی گفت: امروز استقبال از رییس جمهور در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) صورت می گیرد لذا مراسم جشن ایام ولادت آن حضرت و همچنین جشن یکصدمین سفر استانی در ورزشگاه انقلاب خواف برگزار می شود و در ادامه این آیین رییس جمهور ساعت ۱۱ صبح وارد ورزشگاه شده و در جمع مردم و مسوولان خواف به ایراد سخنرانی می پردازد.ک/۴

۷۴۹۰/۶۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۰۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.