شهرکرد میزبان مسابقات دو ومیدانی بسیج کشور می‌شود

جمعه ۱۳ مرداد – ۱۲:۲۷:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نایب رئیس هیئت دو و میدانی چهارمحال و بختیاری از میزبانی این استان در مسابقات بسیج قهرمانی کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، میهن امینیان اظهار داشت: مسابقات دو ومیدانی بسیج بانوان قهرمانی کشور شهریورماه جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در رده سنی کمتر از ۲۵ سال برگزار می‌شود و چهارمحال و بختیاری با یک تیم کامل هشت نفره در این مسابقات شرکت می‌کند.
امینیان بیان داشت: بانوان دو ومیدانی‌کار این استان از سطح آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و برای شرکت در این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنند.
نایب رئیس هیئت دو ومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان انتخابی این استان برای شرکت در مسابقات بسیج قهرمانی کشور نفرات برتر مسابقات انتخابی استانی هستند و از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
وی ادامه داد: بانوان ورزشکار این استان از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند که بتوانند در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و بر روی سکوی قهرمانی این مسابقات قرار گیرند.
وی از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در این استان خبر داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان یک دوره کلاس مربیگری داوری در این استان برگزار می‌شود.
امینیان تصریح کرد: برگزاری کلاس مربیگری باعث ارتقای سطح علمی مربیان این استان می‌شود که این موضوع می‌تواند در افزایش سطح کیفی و کمی ورزشکاران این استان موثر واقع شود.
وی ادامه داد: در صورتی که مربیان باسوادی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود داشته باشند ورزشکاران با انگیزه بیشتری وارد عرصه ورزش می‌شوند که این موضوع باعث جذب بیشتر جوانان به سمت رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۳۱۲۲۷۴۱۲۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.