شهریور، پایان مهلت ثبت نام معلولان برای دریافت خودرو وارداتی

شهریور، پایان مهلت ثبت نام معلولان برای دریافت خودرو وارداتی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: معلولان تا پایان شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سایت بهزیستی مشخصات خود را برای دریافت خودروی مناسب سازی شده وارداتی ثبت و اصلاح کنند.

به نقل از یحیی سخنگویی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۶۰ هزار نفر از معلولان برای دریافت خودروهای مناسب‌سازی شده اظهار داشت: از روز گذشته شرایطی فراهم شده تا معلولان با مراجعه به سایت مد نظر ویرایش‌های اولیه را انجام دهند.

وی تصریح کرد: معلولانی که قبلاً در سایت ایاب‌ذهاب ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه مجدد به سایت چنانچه مشکلاتی در موقع ثبت‌نام در خصوص نوع معلولیت، شدت معلولیت، تعداد فرزندان‌ و … داشته‌اند را ویرایش و اصلاح کنند.

سخنگویی بیان داشت: پس از پایان مهلتی که برای ویرایش مشخصات معلولان در نظر گرفته شده است، معلولان دیگر نمی‌توانند به سایت مراجعه کنند و در واقع مرحله بعدی برای معرفی معلولان به اداره گمرک آغاز می‌شود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۴۷۰۰ نفر از معلولان برای دریافت خودروی مناسب‌سازی شده به اداره گمرک معرفی می‌شوند که از معافیت ۳۰ میلیونی برخوردار خواهند شد.

وی بیان داشت: پس از اتمام ثبت‌نام معلولان در سایت ایاب‌ و ذهاب، قرعه‌کشی با حضور نماینده NGOها و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود د و درنهایت لیست معلولان متقاضی ارسال می‌شود.

سخنگویی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود پس از ارسال اسامی معلولان متقاضی خودروهای مناسب‌سازی شده به اداره گمرک سریعاً در خصوص تحویل آنها از سوی اداره گمرک اقدام شود.

دوشنبه ۱۳ شهریور   ۱۴:۲۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.