شهری بسیارزیبا و آرام حق همه دانش آموزان است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

قائم مقام شهردار منطقه یک در انتخابات شهرداران مدارس شمال تهران اعلام نمود:

همه دانش آموزان در قبال شهر و کشورشان مسئول می باشند و باید به نحوی در مدیریت آن مشارکت نمایند تا شهری منطبق بر استانداردهای یک زندگی بسیارزیبا و آرام داشته باشند.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک با حضور در مراسم انتخاب شهردار مدرسه ضمن بیان مطلب فوق در جمع دانش آموزان مدرسه شهید مسعودیان  اظهار داشت: وظیفه شهرداران مدارس تنها تمیزی و پاکیزگی مدرسه نمی باش بلکه این انتخابات با هدف بالابردن سطح آگاهی و ارتقاء مشارکت های اجتماعی دانش آموزان در زمینه های ترافیکی،  زیست محیطی ، شهری،آموزش های شهروندی و… برگزار می گردد و باید همه دانش آموزان در کنار شهرداران در اموری که به یک جامعه شهری مربوط می گردد مشارکت داشته باشند.
 
وی با اشاره به اهداف طرح شهردار مدرسه تصریح نمود: توجه به نیاز های فعلی جامعه و مدیریت شهری و تلفیق منطقی بین توانمندی های آموزش و پرورش و شهرداری، ارایه آموزش های پایه شهروندی در سنین نوجوانی ، تامین آگاهی های مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه از اهداف طرح انتخاب شهردار مدرسه است که منجر به همدلی و همکاری و پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه و دانش آموزان می گردد.
 
وی توسعه ورزش همگانی را در سرلوحه فعالیت های اجتماعی برای دانش آموزان دانست و گفت: باید برای توسعه فرهنگ ورزش همگانی تلاش کنیم تا دختران و پسران، نوجوانان و جوانان با نشاط و با روحیه ای داشته باشیم که بتوانند با توان بالا در کسب علم و دانش تلاش نمایند و در نوآوری ، ابداع و ابتکار پیش قدم باشند. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.