شهری که بیست و پنج سال زیر آب بوده است +تصاویر

۲۸م اسفند ،

روستای ویلا اپیکوئن در ۶۰۰ کیلومتری جنوب غرب بوئنس آیرس پایتخت آرژانتین است، در سال ۱۹۹۳ وقوع یک طوفان این منطقه را به کلی زیر آب برد و آن را زیر دهها متر آب قرار داد، این روال به همین صورت بود تا اینکه در سال ۲۰۰۹ آب کم کم این منطقه را ترک کرد و این منطقه گردشگری بعد از ۲۵ سال از زیر آب خارج شد.

آتلانتیس واقعی پیدا شد!

به گزارش ، پس از ۲۵ سال، روستای ویلا اپیکوئن از زیر آب خارج آمد. 

این روستا که سرنوشتی مثل شهر آتلانتیس پیدا کرده بود، به تازگی، پس از فروکش کردن آب، دوباره نمایان شد.  افلاطون در این باره نوشت «طوفان سبب زمین لرزه و سیل‌های بزرگی شد که به مدت یک شبانه روز به شدت ادامه داشت وقتی دریا جزیره آتلانتیس را به زیر خود فرو برد و ناپدید گشت» افلا طون تردید داشت که هرگز نشانه‌ای از این سرزمین گمشده به دست آید. او نوشت «اقیانوس در آن نقطه به مکانی غیر قابل عبور و جستجو تبدیل شده است».

روستای ویلا اپیکوئن در ۶۰۰ کیلومتری جنوب غرب بوئنس آیرس پایتخت آرژانتین است، در سال ۱۹۹۳ وقوع یک طوفان این منطقه را به کلی زیر آب برد و آن را زیر دهها متر آب قرار داد، این روال به همین صورت بود تا اینکه در سال ۲۰۰۹ آب کم کم این منطقه را ترک کرد و این منطقه گردشگری بعد از ۲۵ سال از زیر آب خارج شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.