شهر امام زمان(عج) میزبان«۵ شهید گمنام»

۲۳م آذر ،

فرمانده سپاه قائم شهر گفت: روز شهادت حضرت رقیه(س) ، «قائم شهر» شهر شهیدان و سرداران نامی لشکر ویژه ۲۵ کربلا و شهر مزین به نام امام عصر(عج)، میزبان ۵ شهید گمنام دفاع مقدس است.

به گزارش مجله شبانه  ممتاز نیوز، وبلاگ لشکر۲۵ در تازهترین نوشته خود آورده است:

سرهنگ پاسدار علی رمضانی شهیدان گمنام را شمیم دلنواز الهی دانست و اظهار داشت: در این شرایط سخت و غبار آلود وجود شهیدان غبار دل ها را می زداید و دل هایمان را با فضای معنوی دوران دفاع مقدس گره می زند.

وی ضمن قدردانی از سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح ، افزود: از سال ۱۳۷۸ تا کنون منتظر بودیم تا حسینیه عاشقان ثارالله شهرمان را مزین با تدفین شهدای غریب و مظلوم گمنام نمائیم که این انتظار با خبر خوش اختصاص ۵ شهید گمنام به این مکان مقدس به پایان رسید.

سرهنگ رمضانی در ادامه افزود: مکان حسینیه عاشقان ثارالله زمانی محل اعزام رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و تدفین شهدای گمنام در این مکان معنوی همه ی اذهان را به آن دوران سراسر حماسی معطوف می سازد.

رمضانی ضمن برکات تدفین شهدا در این مکان مقدس، تصریح کرد: حسینیه عاشقان ثارالله بزرگترین حسینیه شهرستان قائمشهر با وسعتی بسیار می باشد که در مرکز شهر واقع شده و عموم مؤمنین در ایام و مناسبت های مختلف مذهبی برای کسب فیوضات الهی به این حسینیه مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تدفین شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله ، این مکان در آینده ای نزدیک ، یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی استان مازندران خواهد شد.

وی در پایان گفت: روز چهارشنبه ۹۱/۹/۲۹ که مصادف با روز شهادت دردانه اباعبدالله(ع) ، حضرت رقیه(س) است ، پیکرهای مطهر شهدای گمنام با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان قائم شهر تشییع خواهد شد و همچنین شب قبل «سه شنبه شب» مراسم ویژه ای تحت عنوان شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله نیز برگزار می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.