«شهر موش‌ها» در آی فیلم

جام جم آنلاین: شبکه «آی فیلم» چند فیلم سینمایی و سریال جدید را در جدول پخش برنامه‌های خود گذاشته است و پخش آنها را بزودی آغاز می‌کند. فیلم سینمایی «شهر موش‌ها» یکی از این فیلم‌هاست که در آینده نزدیک در بخش کودک و نوجوان این شبکه روانه آنتن می‌شود.

شهر موش‌ها را محمدعلی طالبی در سال ۶۴ کارگردانی کرد. مرضیه برومند هم کارگردانی بخش عروسکی این فیلم را به عهده داشت. این فیلم به تهیه‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی با بودجه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی ساخته شد.

در فهرست عوامل سازنده این فیلم نام احمد بهبهانی به نام فیلم‌نامه‌نویس دیده می‌شود. محمدرضا علیقلی برای آن موسیقی ساخته و حسن حسندوست هم آن را تدوین کرده است. ایرج تهماسب، حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، مسعود کرامتی، عادل بزدوده و مریم سعادت هم در آن بازی کرده‌اند.

شهر موش‌ها از طرف گربه‌ای سیاه که به اسمشو نبر شهرت دارد، تهدید می‌شود. موش‌ها تصمیم می‌گیرند برای نجات جانشان شهر را ترک کنند. ابتدا بزرگ‌ترها می‌روند و در ادامه بچه موش‌ها به همراه آقا معلم و آشپزباشی راهی سفر می‌شوند…

سریال‌های «راه دررو» و «لطفا دور نزنیم» هم از برنامه‌های آتی شبکه آی فیلم است. سریال راه دررو را سعید آقاخانی کارگردانی کرده در این سریال کمدی مرجانه گلچین، مهران غفوریان، سعید آقاخانی، امیرغفارمنش، یوسف تیموری، جلیل فرجاد، غلامرضا نیکخواه، باقر صحرارودی، حلیمه سعیدی، احمدپور مخبر، روشنک عجمیان، مونا بیگی، محسن کیایی، حمید لیقوانی و مینا کریمی ‌جبلی ایفای نقش می‌کنند.

مسعود به همراه سمیرا همسرش و خواهرش گلرخ که علیرغم سن بالایش مجرد است در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. مشکلات مالی مسعود ناشی از یک ماجرای کلاهبرداری است که او را در مخمصه‌ای می‌اندازد که فرار از آن ۱۵ قسمت مجموعه سریال راه در رو را شکل می‌دهد.

سریال لطفا دور نزنیم را مهدی مظلومی با حضور بازیگرانی مانند محمدرضا هدایتی، جواد عزتی، آناهیتا همتی، محمد کاسبی، مهران رجبی و…. کارگردانی کرده است.

لطفا دور نزنیم داستان سیف‌الله خان پیرمرد هفتاد ساله‌ای است که هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد، اما چهار برادرزاده دارد که آنها را مانند فرزندان خود دوست دارد، او به علت علاقه به مسافرت بیشتر شهرهای ایران را گشته است، اما نکته جالب اینجاست که سیف‌الله خان به وسایل نقلیه اعتماد ندارد واز آن اجتناب می‌کند، چرا که می‌گوید تمامی اجدادش از زمان ارابه تاکنون با وسایل نقلیه تصادف کرده و از بین رفته‌اند از این رو سیف‌الله خان پای پیاده به مسافرت می‌رود و… .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.