شهید “غلامرضا رهبر” رهبر فعالان عرصه خبر بود

۲۰م دیماه ،

نماینده مردم تهران با بیان این که عرصه رسانه و خبر در طول دوران دفاع مقدس ۲۲۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده گفت: شهید “غلامرضا رهبر” در حقیقت رهبر فعالان عرصه خبر بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “بیژن نوباوه وطن” در یادواره شهدای عرصه خبر رسانه ملی با بیان این‌که رسانه و خبر در طول دوران دفاع مقدس، ۲۲۰ شهید و صدها جانباز به انقلاب تقدیم کرده است، اظهار داشت: شهید “غلامرضا رهبر” در حقیقت رهبر فعالان عرصه خبر بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی راه پر فراز و نشیبی برای رسیدن به قله‌های افتخار پیش رو دارد که نیازمند روحیه ایثار و شهادت و فداکاری است.

نماینده مردم تهران یادواره برپا شده را واقعیتی برای گرامیداشت شهدای عرصه خبر که گرانبهاترین عرصه وجودی یعنی جانشان را به انقلاب تقدیم کرده‌اند دانست و بیان داشت: اکنون در جنگ به مراتبی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار داریم. در آن دوران جهانیان با تمام قوا به ایران اسلامی حمله کردند و نتیجه نگرفتند، بنابراین امروز با نقشه‌های پیچیده‌تر و حساب شده‌تری وارد عمل شدند ولی به‌حمدالله باز هم شکست خوردند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، بسیار کارساز و در صفحات تاریخ، بسیار تاثیرگذار بوده است و همین دلیل این دشمنی‌های غرب با انقلاب است

نوباوه با یادآوری این مطلب که انقلاب اسلامی ایران، دنیا را دگرگون ساخته اظهار داشت: ملت ایران از شهادت ترسی ندارند و فدا کردن جانشان در راه انقلاب را کمترین کار دانسته و در راه اعتلای این انقلاب همواره جانفشانی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام قوا پای انقلاب اسلامی و پیروزی آن بر استکبارگران ایستاده و از ولایت فقیه پیروی کرده‌اند و هر کجا که ایشان اشاره دهند مصداق این شعار “از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن” خواهند بود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.