شهید بهشتی الگوی مناسبی برای بیداری اسلامی/ تقدیر وزیر ارشاد از شهردار تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در مراسم افتتاحیه یادمان شهدای هفتم تیر که در سالن اجتماعات بنیاد فرهنگی هفتم تیر با حضور آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران برگزار شد ضمن تشکر از شهردار تهران برای مشارکت در ساخت یادمان شهدای انقلاب اسلامی افزود: خوشبختانه این یادمان فضای مناسبی را برای فعالیت های فرهنگی بوجود آورده است و ما در وزارت ارشاد حمایت های خود را برای فعالیت های فرهنگی در این مجموعه اعلام می کنیم.

حسینی خاطر نشان کرد: چندی پیش در انجمن آثار برنامه ای را برای گرامیداشت شهید چمران برگزار کردیم و امیدواریم این برنامه ها همچنان ادامه یابد تا بتوانیم برای شهدای هفتم تیر نیز چنین برنامه هایی را به صورت ماهیانه برگزار کنیم.

 

وی در ادامه به نقش و جایگاه شهید بهشتی در انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: شهید بهشتی نماد اقتدار، تواضع و فروتنی بود. همچنین  یکی از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار کار تشکیلاتی و تربیت نیرو بود. شهید بهشتی همواره بر این باور بود که باید دیگران را به حرکت وادار کرد، از این رو مدام به فعالیت های تشکیلاتی تاکید می کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تاکید کرد: می توان شهید بهشتی را به عنوان الگویی مناسب به بیداری اسلامی معرفی کرد.

 

این عضو کابینه دولت در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: قتلگاه شهدای هفتم تیر سند مظلومیت ما و جنایت تروریست ها است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.