“شهید حسن باقری” اسطوره فکر و ایمان بود

۲۲م آذر ،

“شهید حسن باقری” به عنوان اسطوره فکر و ایمان و توکل برایش نبایدی وجود نداشت.

مهدی زمین پرداز، ایفاگر نقش “شهید حسن باقری” درخصوص ویژگیهای این شهید بزرگوار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  در ابتدا ترسیدم ایفاگر “نقش شهید حسن باقری” باشم و در ابتدا به بهانه تست گریم از کار کنار رفتم.
وی ادامه داد: بعد از تست گریم شباهت ظاهری من با “شهید حسن باقری” بسیار شد و به دنبال مشورتی که با دوستان خود داشتم آنها مرا به تشویق و پذیرفتن بازی در “مستند آخرین روزهای زمستان” کردند.
زمین پرداز با اشاره به پرورش نقش در مراحل بازی اظهار داشت: شخصیت “شهید حسن باقری” و دیگر شهدای ایران زمین به قدری کامل است که جایی برای حذف و اضافه بازیگر نمی گذارد.
وی دربارهٔ تحقیقات خود گفت: “شهید حسن باقری” اسطوره فکر، ایمان و توکل بود و من فقط کتابهای نوشته شده و مصاحبه های این شهید بزرگوار را خواندم و بعد با توکل به خدا کار را آغاز کردم.
زمین پرداز ادامه داد: “شهید حسن باقری” نماد و اسطوره خواستن بود و برای او نبایدی وجود نداشت و همه چیز باید طبق پیش بینی های وی اتفاق می افتاد.
این بازیگر تصریح کرد:درس بزرگی از زندگی و رفتار “شهید حسن باقری” گرفتم و او و رفتارش به عنوان یک شخصیت بزرگ برای همیشه در ذهنم ملکه شدند.

**خوشحالم که نقش باور پذیر شد

زمین پرداز با اشاره به مشورت دربارهٔ این نقش با خانواده “شهید حسن باقری” گفت: خانواده “شهید حسن باقری” را تا قبل از آغاز کار ندیدم و تمام فرصت باقی مانده را صرف تماشای مصاحبه های “شهید حسن باقری” و اهداف او کردم.
وی ادامه داد: همیشه نگران باور پذیر شدن این نقش و نیز نگران خانواده “شهید حسن باقری” بودم که مرا به جای فرزند خود خواهند پذیرفت.
زمین پرداز تصریح کرد: بعد از پخش سریال و برخورد با خانواده این شهید بزرگوار متوجه باور پذیر شدن نقش از سوی آنها و مردم شدم و از این سو خداوند را شاکر هستم.
بازیگر نقش ” شهید حسن باقری” گفت: همه تیم سازنده سعی و تحقیق خود را برای به تصویر کشیدن حقیقت زندگی و مبارزه این شهید بزرگوار کردند.
وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که “مستند آخرین روزهای زمستان” مورد استقبال مردم و این خانواده شهید بزرگوار قرار گرفت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ممل:

    خخخخ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.