شهید مطهری درمکتب وحی به مراتب ایمان ومعرفت دست یافت

به گزارش ایرنا، سردار دریادار علی فدوی شنبه شب درهمایش تجلیل از مدیران ومربیان نمونه عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه دربندرعباس افزود: استاد شهید مطهری با این شناخت ومعرفت درجبهه اعتقادی وفکری به جنگ مکاتب الحادی رفت و اکنون آثار ارزشمند این شهید بزرگوار اندیشه های غرب را تحت تاثیر قرار داده است.

وی بیان داشت: سنت الهی این است که اگر با بهره گیری از ایمان وتقوا ومعرفت به اقیانوس بیکران قدرت خدا پیوستی، دیگر از هیچ قدرتی ترس وهراسی نخواهی داشت، چرا که هرچقدر آن قدرت بزرگ باشد، قدرت خدا از آن بزرگ تر و بالاتر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای توسعه و تعمیق آموزش های عقیدتی سیاسی افزود: مشکل بشر امروز، فاصله گرفتن از آموزه های الهی و و حیانی است .

وی اضافه کرد: انسان محور آفرینش است و محور رشد و تکامل او تربیت معنوی است.

در بخش جنبی این همایش، ضمن برپایی نمایشگاه کتاب به هریک از بازدید کنندگان معادل ۵۰ هزار ریال بن رایگان خرید کتاب اهدا شد و تمامی کتاب های عرضه شده با ۳۰ درصد تخفیف دراختیار علاقه مندان به کتاب قرارگرفت.

دراین آیین از۱۴ مدیر ومربی نمونه عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه تجلیل و به هریک از آنان هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.ک/۲

۷۱۹۵/۶۶۸ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۵۵۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.