شواین اشتایگر: حالا نوبت پیروزی بر ایتالیا است

به نقل از کیکر، باستین شواین اشتایگر که امشب همراه با یارانش در دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ با ایتالیا شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: در مورد خودم می‌توانم اطلاع دهم صددرصد آماده هستم. اما این که در ترکیب باشم، بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد. خیلی خوشحالم که می‌توانم مقابل تیمی با کلاس جهانی همچون ایتالیا بازی کنم.

وی که در جمع خبرنگاران و در کنفرانس مطبوعاتی سخن می‌گفت، افزود: از مدت‌ها قبل من و هم تیمی‌هایم روی این بازی‌ها و رقابت با حریفانی مثل ایتالیا تمرکز کرده‌ایم. ایتالیا کشوری بزرگ در عرصه فوتبال است. هدف ما این است که بتوانیم از بازی با آنها سربلند از زمین خارج شویم.

وی در مورد بخت تیمش برای کسب پیروزی مقابل حریف لاجوردی‌پوش نیز گفت: احساس می‌کنم بختی خوب برای غلبه بر حریف داریم. تیم در شرایط بسیار خوبی است. احساسم به من می گوید وقت آن رسیده که یک تیم قدرتمند دیگر جهان را شکست دهیم.

او تصریح کرد: پیش تر آرژانتین ، انگلیس ، هلند و برزیل را شکست دادیم . حالا نوبت غلبه بر ایتالیا است.

شواینی در مورد این که او و یارانش روی ضربات پنالتی تمرینات ویژه ای انجام داده اند، نیز اظهار داشت: پس از انجام هر تمرینی چند ضربه پنالتی زده‌ایم. اما بطور جدی این کار را نکرده‌ایم . چرا که می‌دانیم و می‌خواهیم در جریان بازی با ایتالیا کار را تمام کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.