شوخی انتخاباتی «الهام» با «دعایی»

۱۹م اسفند ،

سخنگوی دولت در مزاح با مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: می‌خواهم برای آقای دعایی تبلیغ کنم تا شاید کاندیدای ریاست جمهوری شود اما شرطش این است که اسم «بهار» را نیاورد.

غلامحسین الهام در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه نشریات تخصصی با تاکید بر اینکه “از مطبوعات انتظار داریم به عوام‌گرایی و سطحی‌انگاری نپردازند”، اظهار کرد: رسانه‌های عمومی باید فرهنگ متعالی و متناسب با جامعه اسلامی را تعمیق بخشند و صحنه چالش‌های حزبی نباشند.

وی ادامه داد: این نشریات نباید فقط در معنای عادی و عام باقی بمانند و فقط به خاطر اینکه نشریات عمومی می باشند به نشریات عامی تبدیل شوند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه “از ترس نشریات غیرتخصصی توفیق دیدن غرفه‌های نمایشگاه نشریات تخصصی را پیدا نکردم”، تصریح کرد: گزارشات که از این نمایشگاه خارج آمده است نشان می‌دهد که با روند رو به رشد و کمال در عرصه نشریات تخصصی روبرو هستیم. به همین سبب به تمام کسانی که برای راه‌اندازی این نمایشگاه زحمت کشیده‌اند احسنت می‌گویم.

الهام با بیان اینکه “یکی از روش‌های تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران استفاده از علوم و فنون است”، اظهار کرد: در نظامی به سر می‌بریم که مشروعیت قدرت مبتنی بر علم است اما علم توام با عدالت و عمل صالح.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.