شوخی لاریجانی با برخی نمایندگان: هیچ‌کس به اعتبارنامه آقایان کامران و جلالی اعتراض نداشت؟/تصویب اعتبارنامه لاریجانی و همشهری‌اش

به گزارش خبرآنلاین در جریان بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان وقتی اعلام شد که اعتبارنامه حسن کامران نماینده اصفهان در شعبه ۵ با شکایتی همراه نبوده و به تصویب رسیده است؛ لاریجانی به شوخی گفت: واقعا هیچ کس از آقای کامران شکایت نکرده است؟

نیره اخوان همسر حسن کامران دیگر نماینده اصفهان است که اعتبار نامه او نیز به تصویب رسید. احمد سالک کاشانی ، عباس مقتدایی و حمیدرضا فولادگر دیگر نمایندگان اصفهانی بودند که اعتبارنامه شان تصویب شد.

لاریجانی همین شوخی را با کاظم جلالی نماینده شاهرود هم تکرار کرد و پس ازآنکه اعتبار نامه او تصویب شد پرسید: کسی از آقای جلالی شکایتی ندارد؟ رئیس موقت مجلس نهم با عوض حیدرپور نماینده شهرضا هم همین شوخی را کرد. این دو نماینده از اعضای فراکسیون رهروان ولایت هستند.

وقتی سخنگوی شعبه ۱۱ از تایید اعتبارنامه علی لاریجانی سخن گفت، رئیس مجلس باز هم با لحنی مطایبه آمیز گفت: «اشتباه نکردید، تایید شد؟!» وی که اسامی تک تک نمایندگان را می خواند و اعتبارنامه شان را مصوب اعلام می کرد، در مورد اعتبارنامه خودش گفت: اعتبارنامه بنده سراپا تقصیر، علی اردشیر لاریجانی تصویب شد.

لاریجانی پس از تایید اعتبار نامه احمد سجادی نماینده فریمان هم گفت: ایشان همشهری ما هستند که اعتبارنامه شان تایید شد. پس از اعلام تایید اعتبار نامه شاهین محمدصادقی هم، لاریجانی به شوخی گفت: در مورد ایشان هم مطالبی مطرح بود، اعتبارنامه شان تایید شده است؟

همچنین امروز مراسم تحلیف نمایندگانی که روز اول غایب بودند، برگزار شد. رحیم زارع نماینده آباده، احمد شوهانی نماینده ایلام، محمد باقر شریعتی نماینده بهبهان، محمد اسماعیل سعیدی، رضا رحمانی، میرهادی قره سید نمایندگان تبریز مراسم تحلیف را به جا آوردند. اما روح الله حسینیان به دلیل آنکه در سفر است، همچنان غایب است و مراسم تحلیف را به جا نیاورده است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.