شورای امنیت اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از بروز فاجعه انسانی در غزه صورت دهد

۲۷ آبان ،

بیانیه دبیر کل مجمع مجالس آسیایی در خصوص حمله اخیر رژیم اسرائیل علیه غزه

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش تفسیری حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در بیانیه دبیر کل مجمع مجالس آسیایی در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه آمده ست:

یک بار دیگر رژیم اسرائیل سیاست ماجراجویانه‌ای را آغاز کرده که منجر به نتیجه فاجعه بار انسانی، اقتصادی و اجتماعی برای مردم منطقه خواهد شد. در طول چند روز قبل نیروهای اشغالگر اسرائیلی در تضاد آشکار با هنجارهای بین‌المللی از زمین، دریا و هوا در حال حمله به مردم بی‌گناه غزه می‌باشند که این حملات بدون سبب منجر به کشته و زخمی‌شدن صدها نفر از فلسطینیان شده است. رژیم صهیونیستی همچنین تهدید کرده که دوباره غزه را اشغال خواهد کرد.

 تهاجم اخیر اسرائیل می‌باید به طور قاطعانه از سوی جامعه بین‌المللی مورد محکومیت قرار گیرد.

مجمع مجالس آسیایی همواره در حمایت از فلسطین و حقوق فلسطینیان مواضع اصولی اتخاذ کرده است. این مجامع جنایات قساوت‌های اسراییل در غزه و ساحل غربی با شدیدترین لحن مورد نکوهش قرار داده است. همچنین حمله اسرائیل به کشتی حامل کمک برای مردم غزه که به طور غیرقانونی تحت محاصره بودند توسط این مجمع محکوم شده است.

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهد تا براساس منشور ملل متحد به وظایف خود عمل کرده و ضمن محکومیت حمله اسرائیل به غزه اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از حملات بیشتر علیه فلسطینیان که ممکن است به فاجعه انسانی در منطقه منجر شود اتخاذ نماید.

دبیرکل همچنین از سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی و اعضای ملل متحد می‌خواهد تا کمک‌های انسانی خود را جهت مردم بی‌دفاع غزه که به طور مدام تحت حمله اسرائیل می باشند ارسال نمایند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.