شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها طبق مرّ قانون عمل کرده است

۳۱اردیبهشت،

آیت‌الله اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها طبق مرّ قانون عمل کرده و هیچگونه نظر شخصی را در تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بکار نبرده است.

“آیت‌الله علی اسلامی” عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: شورای نگهبان به عنوان قوه‌مقننه از فقها و حقوقدانان برجسته کشور تشکیل شده است که در جمهوری اسلامی ایران از موقعیت بالایی برخوردار می باشند، لذا اگر هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ازسوی این شورا صلاحیت‌شان تائید نشده است، باید طبق قانون نسبت به نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان پس از انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را داشته است، افزود: این شورا در احراز صلاحیت‌ها طبق مرّ قانون عمل کرده و هیچگونه نظر شخصی را در تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بکار نبرده است.

اسلامی با بیان اینکه شورای نگهبان برکتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: کسانی که از این شورا در انتخابات ریاست‌جمهوری تائید صلاحیت نشده‌اند، باید طبق قانون اساسی با تمکین از نظر شورای نگهبان در چارچوب مسیر قانونی حرکت خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.