شورای هماهنگی اصلاحات کارایی لازم را ندارد/ برخی اصلاح‌طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ می باشند

۳۰ آبان ،

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: شورای هماهنگی اصلاحات کارایی و مرجعیت لازم را نداشته و گروه‌های عضو آن وجه لازم برای تصمیم‌گیری راجع به دیگران را ندارند.

محمد زارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان تندرو به دنبال تکرار فتنه ۸۸ می باشند، اظهار داشت: اختلاف انگیزی به نفع جریان اصلاحات نیست اما متاسفانه برخی اصلاح‌طلبان تندرو با آلوده کردن فضا قصد تکرار فتنه ۸۸ را دارند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: سازمان‌دهی نیروهای معتدل در جریان اصلاحات به خوبی پیش می‌رود و اصلاح‌طلبان میانه‌رو و معتدل، اجازه افراطی‌گری را به تندروها نخواهند داد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از شورای هماهنگی اصلاحات، تاکید کرد: شورای هماهنگی اصلاحات کارایی و مرجعیت لازم را ندارد و گروه‌های عضو آن فاقد وجه جامعیت می باشند و نمی‌توانند برای دیگران تصمیم بگیرند.

فومنی درباره مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان که در دی‌ماه سال جاری توسط شوای هماهنگی اصلاحات برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعید می‌دانم که برگزاری چنین گردهمایی از سوی شورای هماهنگی اصلاحات با موفقیت روبه‌رو شود و مطرح کردن چنین مسائلی بازی با الفاظ است.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاحات شخص محور نیست، اظهار داشت: اصلاحات را از حضرت امام حسین(ع) آموخته‌ایم و تنها راه نجات انسان ها در اصلاحاتی است که اهل بیت(ع) سردمدار آن می باشند.

فومنی تاکید کرد: درخواست برخی گروه‌ها از هاشمی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی اشتباه است و این بزرگان باید اتاق فکر اصلاحات را تشکیل دهند؛ در صورتی که اصلاحات به اشخاص تکیه داشته باشند، شکست می‌خورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.