شورای رقابت به صورت مشروط نرخ آبونمان تلفن‌ ثابت را معادل ۱۰۰ پالس تعیین کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در جلسه ۱۵۸ شورای رقابت، نرخ آبونمان تلفن ثابت معادل ۱۰۰ پالس تعیین شد به این شرط که مشترک کمتر از ۱۰۰ پالس در ماه از تلفن استفاده کند اما رئیس شورای رقابت می‌گوید: شرکت مخابرات توضیحاتی نسبت به تعیین ۱۰۰ پالس داشته است.
 
روز قبل جمشید پژویان در گفت‌وگو با فارس در خصوص بررسی درخواست مخابرات برای افزایش آبونمان تلفن ثابت در شورای رقابت گفت: شورای رقابت طی چندین هفته این موضوع را بررسی کرده است و در این رابطه تصمیم اولیه‌ای نیز گرفته شد که البته شرکت مخابرات توجیهاتی را در خصوص این تصمیم داشت.
 
رئیس شورای رقابت افزود: آخرین نتیجه بررسی موضوع افزایش آبونمان تلفن ثابت این است که شورا از رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خواسته تا در جلسه آینده شورا توضیحاتی را ارائه کنند.
 
وی ادامه داد: سپس شورا توضیحات مدیران مخابرات را بررسی و نظر تکمیلی خود را ارائه خواهد کرد.
 
صبح امروز شورای رقابت تصمیمات خود را در خصوص آبونمان تلفن‌ثابت روی پایگاه اینترنتی رسمی شورا قرار داده است.
 
براساس اطلاعیه انتشار یافته، در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه  شورای رقابت که در روز یکشنبه نهم تیرماه تشکیل شده، تصمیمات زیر اتخاذ شده است:
 
۱٫نرخ آبونمان تلفن ثابت بابت هر خط معادل هزینه ۱۰۰ پالس در ماه منظور شد. چنانچه مشترکان بیش از ۱۰۰ پالس در ماه از هر خط تلفن استفاده کنند، این مبلغ به صورتحساب آنان اضافه نمی‌شود و چنانچه میزان استفاده آنان کمتر از این مقدار باشد، به مأخذ ۱۰۰ پالس در صورتحساب آنها منظور خواهد شد.
 
۲٫چنانچه شرکت مخابرات ایران در جهت ارتقای کارایی، نسبت به بهبود فناوری ارائه خدمات خود اقدام کند، در صورت اثبات ارتقای کارایی، ضریب z منظور شده در دستورالعمل قیمت‌گذاری مخابرات بنا به پیشنهاد شرکت مخابرات ایران، از سوی شورای رقابت مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش فارس،‌ طبق اظهارات روز قبل جمشید پژویان تصمیم اولیه این شورا همان تعیین نرخ معادل ۱۰۰ ۱پالس برای آبونمان است که فعلا قطعی نیست و شورا برای اعلام نظر تکمیلی خود منتظر توضیحات مدیران مخابراتی است.
 
براساس این گزارش، در حال حاضر مبلغ فعلی آبونمان تلفن ثابت ۶۳ تومان است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.