شورای رقابت به وظیفه خود عمل کند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 شورای رقابت به وظیفه خود عمل کند

شورای رقابت به وظیفه خود عمل کند

پرشین خودرو: مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: شورای رقابت باید به وظیفه قانونی خود در زمینه تعیین قیمت خودروهای داخلی عمل کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، داوود میرخانی رشتی، با بیان این مطلب اظهار کرد: هم‌اکنون تنها مرجع تصمیم‌گیر برای قیمت خودرو شورای رقابت است.
وی با بیان اینکه طبق گفته رییس شورای رقابت فرمول جدید قیمت‌گذاری تدوین شده اما به دلیل مخالفت دولت هنوز ابلاغ نشده است، بیان کرد: در این شرایط هم دولت و هم شورای رقابت باید به صورت مجزا به وظایف قانونی خود عمل کنند.
مشاور انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: شورای رقابت باید فرمول جدید قیمت‌گذاری را به خودروسازان ابلاغ کند تا قیمت‌های جدید براساس تورم یک سال و نیم اخیر تعیین شود.
وی افزود: از آن سو نیز اگر دولت مخالف افزایش قیمت خودرو است می‌تواند براساس فرمول جدید قیمت‌گذاری، مابه‌التفاوت قیمت تمام شده و فروش خودروها را محاسبه و به خودروسازان پرداخت کند.
میرخانی رشتی با بیان اینکه با این کار هم شورای رقابت به وظیفه خود عمل کرده و هم دستورات دولت اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در غیر این صورت اگر قرار باشد تولید خودروها با قیمت‌های فعلی ادامه یابد امیدی به بهبود وضعیت صنعت خودرو وجود نخواهد داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.