شورای رقابت تصمیم می گیرد توضیحات نوبخت درباره قیمت خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

شورای رقابت تصمیم می گیرد توضیحات نوبخت درباره قیمت خودرو

شورای رقابت تصمیم می گیرد
توضیحات نوبخت درباره قیمت خودرو

پرشین خودرو: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اعلام اینکه دولت با هیچگونه افزایش قیمتی در زمینه خودرو و کالاهای دیگر موافق نیست، گفت: تا آنجا که بتوانیم جلوی رشد قیمت را می‌گیریم، اما شورای رقابت در جایگاه قانونی خود درباره قیمت خودرو تصمیم‌گیری می‌کند و باید پاسخگوی تصمیمات خود باشد.

به گزارش ممتازنیوز، محمدباقر نوبخت همچنین هرگونه شایعه درباره افزایش دوباره قیمت حامل های انرژی را تکذیب کرد و گفت: برنامه ای در این زمینه نداریم.
وی با بیان اینکه منابع دولت با توجه به فروش حدود یک میلیون بشکه نفت خام کاهش یافته است، گفت: ظرفیت تولید نفت خام کشور بیش از چهار میلیون بشکه است و تلاش می کنیم با تکیه بر همین منابع و صرفه جویی و مدیریت جهادی و بهینه کشور را اداره کنیم.
سخنگوی دولت افزود: حتی اگر منابع نفتی بنابر هر دلیلی بیشتر از وضع موجود دچار تحریم شود دولت برنامه اداره کشور و حرکت در مسیر پیشرفت را ادامه خواهد داد. خود را برای شرایط بدبینانه آماده کرده ایم اما به وضع پیش رو امیدوار هستیم.
نوبخت درباره موضوع افزایش قیمت خودرو گفت: نظر دولت درباره هر افزایش قیمتی، مثبت نیست و تا آنجا که بتوانیم جلوی رشد قیمت را می گیریم، اما شورای رقابت در جایگاه قانونی خود در این باره تصمیم گیری می کند و باید پاسخگوی تصمیمات خود باشد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: دولت با هیچ افزایش قیمتی در زمینه خودرو و یا کالاهای دیگر موافق نیست اما اگر که افزایش قیمتی در این ایام صورت گرفته مطابق قانون هدفمند سازی یارانه ها بوده و دولت هم ناگزیر است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.