شورای عالی فضای مجازی، از دیروز تا فردا

۱۲م اسفند ،

فاوانیوز: در سالگرد تأسیس شورای عالی فضای مجازی، چهارمین و بزرگترین گردهم‌آیی مدیران ارشد مخابراتی، (ITC 2013) میزبان دکتر اخوان دبیر این شورا و همچنین دیگر اعضا و فعالین مرتبط با فضای مجازی کشور است.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین همایش بین‌المللی مخابرات ایران، در یکسال قبل با توجه به مطرح شدن موضوع ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و از سوی دیگر تشکیل شورای عالی فضای مجازی، اپراتورها و فعالین صنعت مخابرات کشورمان همواره خبرها دیدگاه‌ها و برنامه‌های این شورا و کمیسیون‌های زیرمجموعه‌شان را رصد کرده و پی‌گیر نتایج تصمیم‌گیری‌هایش بوده‌اند.

در این راستا، علاوه‌بر سخنرانی دبیر شورا و رییس مرکز ملی فضای مجازی، برپایی میزگرد تخصصی با موضوع “تعیین متولی سیاستگذاری در فضای مجازی” و با حضور تمامی مجموعه‌هایی که به نحوی در این موضوع دخیل می باشند، مانند کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شورای رقابت، مجلس شورای اسلامی، شرکت مخابرات ایران، سازمان نظام صنفی و نمایندگان PAPها، یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های این همایش در نشست صبح خواهد بود.

بررسی تجربیات جهانی در حوزه توسعه خدمات باند وسیع با حضور پنج سخنران برجسته از کشورهای فرانسه، اتریش، کره جنوبی، ترکیه و بلغارستان از جمله برنامه‌های دیگر این همایش است که در تاریخ ۱۳ اسفند ماه توسط گروه طیف و در محل مؤسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.teyf.ir مراجعه نمایند.

منبع: خوارزمی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.