شورای مرکزی حزب کارگزارن ترمیم می‌شود

ایران > احزاب– ممتازنیوز:
حزب کارگزاران در هجدهمین سال تأسیس خود بر اساس آنچه دبیرکل فعلی این تشکل اعلام کرده، قصد بازسازی و نوسازی تشکیلات خود را دارد.

ترمیم شورای مرکزی این حزب، گام نخست این تشکل در جهت بازسازی خود است که این موضوع با تصویب شورای مرکزی و هیأت اجرایی آن صورت گرفته است.

بر اساس این تحولات، تعدادی اعضای شورای مرکزی این تشکل افزایش پیدا کرده است.

ایسنا گزارش داد: غلامحسین کرباسچی در مورد تحولات و فعالیت این حزب اعلام کرده است: کارگزاران در مجموعه این سال‌ها کم و بیش فعال بوده و نیروهای مختلفی در تهران و شهرستان جذب کرده است. در شرایط فعلی نیز احساس می‌شود فضا برای فعالیت و کار به لحاظ ذهنی و هم به لحاظ عملی در جامعه پیش از پیش فراهم است.

دبیرکل حزب کارگزاران به آخرین مصوبه شورای مرکزی و هیأت اجرایی این حزب اشاره کرده و گفته است که “بر اساس این مصوبه، شورای مرکزی ترمیم شده و بخشی از اعضای شورای مرکزی به سبب استعفا یا هر سبب دیگری حضور ندارند. از فیض وجود مرحوم دکتر نوربخش هم که محروم شدیم و در نتیجه مصوبه شد در مرحله نخست برای ترمیم شورای مرکزی اقدام کنیم”.

کرباسچی ادامه داد: بر اساس این تغییرات، تعداد اعضای شورای مرکزی کارگزاران به ۳۱ یک نفر افزایش پیدا کرده است و نیروهای مختلفی در این مجموعه حضور دارند.

دبیرکل حزب کارگزاران در گفت‌وگویی که با مجله مهرنامه انجام داده بود، در مورد فاز بعدی این تشکل برای گسترش فعالیت‌هایش در استان‌ها نیز اعلام کرد: در تلاش هستیم که نیروهای همسو با کارگزاران را در استان‌ها منسجم کنیم و احتمالاً شوراها و دبیران استانی این حزب را ترمیم کنیم.

وی در مورد ۳۱ نفر عضو شورای مرکزی این تشکل نیز اظهار کرده بود که “خیلی از دوستان قبل در شورای مرکزی حضور دارند علاوه بر آنها از چند نفر از خانم‌های فعال سیاسی و کارآفرین، چند تن از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای از اهل سنت و چند تن از اشخاص در شهرستان‌ها و یکی از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت دعوت کرده‌ایم که به حزب بپیوندند”.

بر اساس این گزارش، اعضای تازهی که به شورای مرکزی به این حزب اضافه شدند، عبارتند از: محمدحسین عادلی، سعید لیلاز، محمد قوچانی، علی جمالی، شهربانو امانی، خانم مقیمی، اعظم نوری، عباس علیخانی‌، علی‌اشرف افخمی، سیدافضل موسوی، مهندس پناه،‌ سیدعبدالله حسینی‌،‌ عباسعلی الله‌یاری، فرزانه ترکان،‌ خانم کفایتی، جهانبخش خانجانی، حجت‌الاسلام ملکی.

پیش از این نیز آقایان و خانم‌ها محمد هاشمی، محسن هاشمی،‌ غلامحسین کرباسچی، محمدعلی نجفی، اسحاق جهانگیری، فائزه هاشمی، علی هاشمی،‌ سیدحسین هاشمی، اسماعیل جبارزاده، یدالله طاهرنژاد، سیدحسین مرعشی، رضا امراللهی، رضا ملک‌زاده و عبدالناصر همتی عضو این حزب بودند.

کرباسچی در پاسخ به این پرسش که “آیا در سال ۹۳ با کارگزاران تازه مواجه خواهیم بود؟” اعلام کرد: کارگزاران تازه نه؛ بلکه کارگزاران بازسازی و نوسازی شده.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.