شورای نگهبان تایید لایحه سه‌دوازدهم بودجه ۹۲ را به مجلس ابلاغ کرد

۲۷م اسفند ،

سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی از ابلاغ تاییدیه لایحه سه‌دوازدهم بودجه ۹۲ به مجلس خبر داد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مصوبه صبح امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و تخصیص ۱۷۰۰ میلیارد ریال بودجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه ماهه اول سال ۹۲ گفت: پس از رفع ایراد شورای نگهبان به مصوبه مجلس در خصوص بودجه سه دوازدهم سال آینده کلل کشور، شورای نگهبان اصلاحیه مجلس را مورد بررسی قرار داده و تایید عدم مغایرت آن با موازین شرع و قانون اساسی طی نامه رسمی به مجلس ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ماه) لایحه بودجه سه دوازدهم کل کشور برای سه ماهه اول سال آینده را که از شورای نگهبان اعاده شده بود، تصویب کردند.

بر این اساس نمایندگان مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به وزارت کشور، ۵۵ میلیارد تومان به شورای نگهبان و ۲۵ میلیارد تومان به مجلس شورای اسلامی بابت هزینه‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها اختصاص دادند.

در صورت اتمام انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول از سقف‌های مذکور مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال از وزارت کشور و ۲۰۰ میلیارد ریال از شورای نگهبان کسر می‌شود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.