شورلت ایمپالا ۲۰۲۴ یک بز کوهی تنومند

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

این بار قصد داریم یکی از معروف‌ترین سدانهای فول سایز دنیا را به شما معرفی کنیم! شورلت ایمپالا. شورلت بعد از کوتاهی در طراحی چند نسل ایمپالا حالا نسل تازه این خودرو را به بهترین نحو ممکن طراحی و تولید کرده است.

Chevrolet Impala 2014

Chevrolet Impala 2014

طراحی

طراحی نمای جلو و عقب این خودرو به راستی ما را به یاد ایمپالاهای دهه ۷۰ می‌اندازد. چهره ای خاص و نگاهی رمز آلود از ویژگی‌ها طراحی ایمپالا است.
در نمای داخلی اولین چیزی که جلب توجه می‌کند باریکه‌ای دوخته شده است که دور تا دور اتومبیل کشیده شده. این کار از روی طراحی داخلی بیوک لاکراسه الگو برداری شده. این ناحیه با چرم دوزی بسیار زیبا جلوه می‌کند. در بقیه قسمت‌های داشبورد نیز از مواد نرم استفاده شده. نوع چوب‌های به کار رفته حس لوکس بودن را به سرنشین القا می‌کند.

Chevrolet Impala 2014 Interior

Chevrolet Impala 2014 Interior

امکانات

۲ رینگ ۱۸ اینچی، ۲ رینگ ۱۹ اینچی، یک رینگ ۲۰ اینچی، کروز کنترل تطبیقی (در بعضی مدل‌ها)، سیستم اخطار نقطه‌ی کور، سیستم کمک پارک عقب و جلو، ۱۰ ایربگ، دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، سرد کن و گرم صندلی‌ها جلو، صندلی چند حالته برقی برای سرنشینان جلو، صفحه نمایش ۸ اینچی همراه با رهیاب ماهواره‌ای و سیستم استارت بدون کلید و …. از امکانات این خودرو می‌باشد.

kia cadenza, toyota avalon, chrysler 300s, chevrolet impala, hyudnai azera and dodge charger

شورولت ایمپالا در مقابل رقبا: دوج چارجر، هیوندای آزرا، کیا کادنزا، تویوتا آوالون و کرایسلر ۳۰۰

مشخصات فنی

برای این خودرو سه پیشرانه در نظر گرفته شده. یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری با ۱۹۵ اسب بخار یک موتور ۲٫۴ لیتری با ۱۸۲ اسب بخار قدرت و موتور ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری با قدرت ۳٫۵ اسب بخار. این خودرو دارای یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک می‌باشد که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. جالب است که خودرویی با این ابعاد و وزن با موتور ۶ سیلندر تنها در ۶٫۸ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را می‌پیماید.

ایمپالا خودرویی با ابعاد بسیار بزرگ است. ایمپالا خودرویی ایده آل برای اشخاصی است که خودرویی بزرگ با صندوق عقب بزرگ و جای پای بسیار می‌خواهند. قیمت این خودرو از ۲۶,۸۶۰$ آغاز و تا ۴۰,۰۰۰$ می‌باشد. [دانلود ویدئو]

*ایمپالا نام نوعی بز کوهی است که در جنگلهای جنوب و شرق آفریقا زیست می کند.
تهیه و ترجمه: مهندس رامین شهیدی

۳۰

آذر


Chevrolet Impala 2014


شورولت ۲۰۲۴ سدان ویدئو کلیپ


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.