شور انتخابات در مدار ۲۶ درجه/ حماسه‌ای که در قلب خلیج فارس خلق می‌شود

۲۳خردادماه،

مرزداران و مرزنشینان ساکن جزایر بوموسی، تنب بزرگ و کوچک از ساعات اولیه رأی‌ریزی به پای صندوق های رای آمدند تا همچون سایر ایرانیان در خلق حماسه سیاسی ۲۴ خردادماه سهم داشته باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مردم جزایر سه گانه از دقایق ابتدای آغاز انتخابات به پای صندوق‌های رای آمدند تا در سرنوشت کشور و آبادانی جزایر همیشه ایرانی نقش آفرین باشند. انتخابات در یک نگاه کلان در واقع آزمونی است برای تمام کسانی که در دل در گروی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل دارند.

علی ذاکری یکی از ساکنین جزیره بوموسی داشت: بی‌شک یکی از وظایف مهم عاشقان مکتب اسلامی و همه کسانی که دل در گروی جغرافیای ایران اسلامی دارند حضور با شکوه و حماسی در این عرصه است.

وی افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ برای تک‌تک آحاد ایران اسلامی است و بدون تردید آنچه با توجه به تجربه آزمون‌های قبل به ثبت رسیده این است که ملت ایران در این آزمون نیز سربلند خارج می‌آید.

موسویان یکی دیگر از رای‌دهندگان این جزیره عنوان کرد: باور داریم ملت ایران یکبار دیگر اقتدار، عظمت، شکوه، بزرگی و صلابت خود را به رخ جهانیان می‌کشد. حضور در پای صندوق‌های رای تقویت‌کننده و استحکام بخش نظام اسلامی است.

ملت ایران ۲۴ خرداد با حضور گسترده و با ادای تکلیف الهی، این صحنه مانور سیاسی را به رویارویی با تمامی بسیاره‌خواهان و سلطه‌گران عالم تبدیل خواهد کرد. نشانه‌های تجلی اراده ملی و خلق حماسه نیز در حضور پر شور مردم نمایان است.

دلواری هم که از دقایق ابتدای آغاز انتخابات به پای صندوق رای آمده بود، بیان داشت: از ابتدای آغاز انتخابات به پای صندوق رای آمدم تا دشمنان بدانند که مردم ایران در هر کجای این سرزمین که باشند به فرمان رهبر و ولی خود لبیک خواهند گفت.

فرزامی که جزو رای اولی‌ها است همراه با دوستانش شور و اشتیاق وصف ناپذیری داشت با ابراز خوشحالی از اینکه سهم کوچکی در سرنوشت مملکت دارد به خبرنگار مهر گفت: زمانی که در یک صحنه رقابت نظام و مردم حضور داشته باشند، نمی‌توان نتیجه‌ای جز برد برد برای آن صحنه متصور بود. ملت ایران و نظام اسلامی را باید برنده اصلی انتخابات آینده دانست.

همچنین وحدانی یکی دیگر از ساکنان جزیره بوموسی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب افتخار، اقتدار و عزت ایران اسلامی و یک وظیفه دینی و شرعی است و هر رای که به صندوق رای انداخته می شود به مثابه تیری است که آگاهانه و هوشمندانه به سوی دشمن نشانه می‌رود.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات سبب افزایش انسجام ملی، مصمم کردن مردم به ادامه راه انقلاب و سبب یاس و نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.