شور حسینی دنیا را فراگرفته است/ خواص بی‌بصیرت با سکوت خود زمینه تسلط دشمنان را فراهم می‌کنند

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

ضرغامی در همایش تجلیل از پیر غلامان اباعبدالله‌الحسین(ع):

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: همواره خواص بی‌بصیرت،با احتیاط‌های محافظه‌کارانه و سکوت در مقابل انحراف، زمینه را برای تسلط دشمنان دین فراهم کرده‌اند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران ، عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداو سیما در دهمین همایش تجلیل از پیر غلامان ابا عبدالله‌‌الحسین(ع) گفت: خداوند برای هدایت بشر، نشانه‌هایی قرار داده است و مکتب عاشورا و نهضت حسینی از جمله علامت‌ها و شاخص‌هایی است که فطرت پاک جوامع بشری را به سمت خوبی‌ها هدایت می‌کند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به حوادث صدر اسلام و ضربه خواص و ساکتین فتنه به اسلام گفت: همواره خواص بی‌بصیرت،با احتیاط‌های محافظه‌کارانه و سکوت در مقابل انحراف، زمینه را برای تسلط دشمنان دین فراهم کرده‌اند.

ضرغامی با اشاره به ابعاد گسترده معنوی همایش تجلیل از پیر غلامان ابا عبدالله‌الحسین(ع) گفت: حضور مداحان و پژوهشگران نهضت حسینی از اقصی نقاط دنیا در این همایش، نشان از نفوذ مکتب حیاتبخش عاشورا در میان جوامع بشری است.

رئیس رسانه ملی با تجلیل از مردم ولایتمدار استان اردبیل افزود: عرض ادب و سبک عزاداری این استان، الکوی ارزشمند برای همه ارداتمندان به سالار شهیدان در همه جای دنیاست.

گفتنی است، در آستانه ماه محرم‌الحرام،دهمین همایش تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله‌الحسین(ع) با حضور پیرغلامانی از سرتاسر جهان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

همچنین عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداو سیما سخنران آیین اختتامیه این همایش بود.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.