شوشتری:پایان دیماه هستیم و از بودجه خبری نیست/نظری مهر: آقای رییس جمهور پایان کار شماست و هنوز دانه درشت‌ها را معرفی نکرده‌اید

۲۷م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، هادی شوشتری در نطق خود پس از سخنان رییس جمهور گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی تعامل بین قوای سه گانه به صورت هوشمندانه تعیین کرده است. جناب آقای رییس جمهور ما و شما در پیشگاه خداوند سوگند یاد کردیم که پاسدار قانون اساسی باشیم. یکی از مسایل فوری تهیه بودجه سالانه است. بودجه سندی برای مدیریت اقتصادی در یک سال است. جنابعالی باید لایحه بودجه را تا نیمه آذرماه تهیه و جهت تصویب به مجلس می دادید. امروز که در روزهای پایانی دیماه هستیم خبری از بودجه نیست. آیا منطقی است که دولت در تقدیم بودجه تاخیر داشته باشد؟

همچنین محمد جواد نظری مهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در نطق خود در مجلس گفت: طبق اصل ۵۲ و ۱۲۱ قانون اساسی جناب آقای رییس جمهور سوگند خورده‌اند. با توجه همه مسایلی که برای کشور به وجود آمده آیا بودجه را در سال‌ها ۹۰ ، ۹۱ و ۹۲ را به موقع آوردید. شما قول دو ملیون شغل را داده بودید ‌آیا عمل کردید. آقای رییس جمهور با توجه به سوگندی که خورده بودند باید اینکارها انجام‌ می شد.

وی افزود: ما امروز فکر کردیم مراسم تحلیف رییس جمهور است اما آقای رییس جمهور پایان کار شماست. بسیار از مصوباتی که در استان‌ها داشتید آیا اجرایی شد. این کارها را چه کسی باید انجام می داد؟

نظری مهر همچنین گفت: در انتخابات می گفتید می خواهیم دانه درشت ها را معرفی کنیم. چند نفر را معرفی کردید؟ اگر مردم در پای صندوق های رای آمدند به خاطر همین شعارهای شما برای معرفی دانه درشت‌ها بود.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.