«شوق پرواز» برای «دیدار از ایران»

۵ م دیماه ،

سینما پرس-گروه تلویزیون: مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» و مجموعه مستند «دیدار از ایران» در شبکه سحر برای پخش به زبان انگلیسی زبان گردانی شد.

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، «شوق پرواز» در ۲۴ قسمت ۴۰ دقیقه ای و «دیدار از ایران» در ۱۱ قسمت ۳۰ دقیقه ای به سرپرستی مسلم دهقانی به زبان انگلیسی زیرنویس شده و مراحل بازبینی را طی می کنند.
ترجمه و ویراستاری متون این دو مجموعه را حسن شرف الدین و اپراتوری زیرنویس آنها را مریم عامری بر عهده داشته است.
مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به کارگردانی یدا… صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به روایت داستان زندگی شهید سرلشگر عباس بابایی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرح حضور غیرتمندانه وی در جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و عراق می پردازد.
این سریال محصول شبکه اول سیما بوده و بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، الهام حمیدی، افسانه بایگان، شهرام حقیقت دوست، کوروش تهامی، اکبر عبدی، ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، عباس امیری، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه، اتابک نادری، زهره حمیدی، بهزاد رحیم خانی، حسین بابایی و سلما بابایی در آن ایفای نقش کرده اند.
«دیدار از ایران» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی حسینی نیز به معرفی و بررسی اماکن تاریخی، مذهبی، گردشگری و خاستگاه های اعتقادی بعضی از شهرهای کشور می پردازد و بخشی از هویت ملی مردم ایران را به تصویر می کشد.

انتهای پیام/ ع. ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۴۰۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.