شوک بی بی سی فارسی به فتنه+تصاویر

۱۹خردادماه،

به نظر می رسد یکی از دلایل به کما رفتن جنبش سبز در اذهان عمومی آگاهی و درک مردم در تفریق دادن بین عناصر انقلابی و ضدانقلاب است؛

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه دولتی انگلیس «بی بی سی فارسی» با هدف زنده کردن حوادث پس از انتخابات سال  ۸۸ در اذهان عمومی و با تاکید بر موضوع تکراری و لو رفته ی نظیر «تقلب در انتخابات» مستندی در برنامه آپارات پخش کرد که در جریان آن اعضای فراری ستاد میرحسین موسوی، فرزند مهدی کروبی و دیگر وابستگان به سران فتنه به عنوان شاهدان عینی اقدام به دروغ پردازی و فرافکنی کردند.

محمدتقی کروبی، فرزند مهدی کروبی که تا به حال تلاش بسیاری در فضای رسانه ای برای تطهیر سران فتنه انجام داده است در این مستند بار دیگر ادعای دروغ خود را مطرح کرد. اردشیر امیر ارجمند از دیگر اعضای ستاد میرحسین موسوی پس از انتخابات سال ۸۸ به خارج از کشور گریخت و شورایی را به نام “شورای هماهنگی راه سبز امید” راه اندازی کرد، در اوایل راه اندازی شورای هماهنگی راه سبز وی به مدد اغتشاشات خیابانی فریب خوردگان توانست توجه بسیاری از دولت های غربی را به شورا جلب نماید ولی با گذشت زمان و گسترش آگاهی های عمومی از واقعیت ماجرا که در واقع طرح “کودتای مخملی” بود این شورا به کما فرو رفت و اعضای آن تنها در چند پایگاه اینترنتی وابسته به ضدانقلاب اقدام به لجن پراکنی علیه نظام کردند.  

حمزه غالبی از دیگر اعضای ستاد میرحسین نیز به عنوان شاهد در این مستند بکار گرفته شد، نکته جالب توجه در این به اصطلاح مستند آن بود که در انتها بعضی از شاهدان عینی (محمدتقی کروبی،اردشیر امیر ارجمند و حمزه غالبی) اظهار داشتند که هنوز ناگفته ها را نگفته اند و حرف های بسیاری را در سینه محفوظ کرده اند!

پس از حوادث انتخابات سال ۸۸ بعضی از اعضای ستاد میرحسین موسوی در دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه شدند، بعضی از آنان به اقدامات ضدامنیتی خود اعتراق کردند، در یکی از جنجالی ترین ویدئوهایی که بعدها در پایگاه اینترنتی های خبری انتشار یافت [اینجا] مصطفی تاجزاده از نزدیکان به میرحسین موسوی در جمع دوستان خود در اوین تلویحا اشاره کرد که در انتخابات ۸۸ تقلبی صورت نگرفته است!

 

در بخشی از این مستند فیلم کوتاهی از مذاکره تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی پخش شد؛ مهدی کروبی در این فیلم علاوه بر توهین به مسئولان نظام خواستار هماهنگی با میرحسین موسوی برای پیگیری ماجرا شد! محمدعلی ابطحی در این فیلم با اشاره به انتشار یافتن خبر پیروزی محمود احمدی نژاد در پایگاه اینترنتی های جمهوری اسلامی (!!!) خواهان پیگیری ماجرا از سوی مهدی کروبی شد. عبارت “جمهوری اسلامی” به نحوی از زبان محمدعلی ابطحی بیان می شد که گویی وی در نقش یک ضدانقلاب و برانداز عمل می کند تا یک سیاست مدار!

 

حمزه غالبی معاون ستاد میرحسین موسوی در بخشی از مستند گفت: «در لابلای هواداران محمود احمدی نژاد در خیابان ها عده ای مشخص بودند که از حامیان احمدی نژاد نبوده و از نیروهای امنیتی نظام می باشند، من در راه رسیدن به ستاد در میدان فاطمی بودم که ملاحظه کردم نیروهای امنیتی درصدد حمله به ستاد می باشند! با زور که به داخل ستاد رانده شدم دیدم اعضای داخل ستاد کارتن ها را آتش زده اند و آماده مقابله با گازهای اشک آوری می باشند که قرار است از سوی نیروهای انتظامی به داخل پرت شود!!!

 

تمامی شش نفر شاهد بی بی سی فارسی در مستند “بیست و چندم خرداد”، حضور مردم در خیابان ها را خودجوش عنوان کردند، این در حالی است که به نقل از بعضی از اعتراف کنندگان در دادگاه انقلاب بسیاری از آنان برای تشویق دیگران به حضور در خیابان ها و اغتشاش آفرینی از سوی اعضای ستاد میرحسین موسوی تهییج شده بودند.

نابخشوده ترین گفتار این به اصطلاح شاهدان عینی در مستند بی بی سی فارسی، تخریب رهبر معظم انقلاب بود؛ ایشان (امام خامنه ای) در نمازجمعه تهران در مقام رهبر انقلاب اسلامی همگان را به آرامش دعوت کردند و از دو طرف درگیر در ماجرا (هم حامیان احمدی نژاد و هم حامیان موسوی و کروبی) خواستند به زور آزمایی ها خیابانی پایان دهند و … اما شاهدان بی طرف (!!!) بی بی سی فارسی که اظهارات شان حجت این مستند بود بیرحمانه به تخریب ایشان پرداختند غافل از اینکه مردم تصمیم گیرنده نهایی می باشند!  

به نظر می رسد یکی از دلایل به کما رفتن جنبش سبز در اذهان عمومی آگاهی و درک مردم در تفریق دادن بین عناصر انقلابی و ضدانقلاب است؛ بی شک محتوای رسانه های ضدانقلاب در ابعاد گوناگون تاکنون نتوانسته اندکی از محبت ملت ایران نسبت به امام خامنه ای کم کند چراکه گذشت زمان ثابت کرده است که ایشان یک انقلابی به تمام معنا است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.