شوک فرهنگی ساموئل در تهران:برای خوش شانسی گوسفند قربانی کردند

به گزارش خبرآنلاین ؛ بازیکن انگلیسی استقلال چنان از قربانی کردن گوسفند شوکه شده که آن را به عنوان یک رخداد مهم برای هموطنانش تعریف کرده است. البته خداراشکر او در روز ورود سرمربی جدید تیم به تمرینات نبوده تا ببیند چطور چند گاو را پیش پای قلعه نویی قربانی کردند و بعد آقای قصاب، چاقو بدست به وسط دعوای طرفداران رفت تا همه را به خانه های شان هدایت کند!

 در گزارش Four Four Two  آمده است؛پیش از شروع بازی ناگهان با مراسم قربانی کردن گوسفندی برای خوش شانسی و کسب پیروزی تیمش مواجه شده و قبول این مسئله بدون هیچ پیش زمینه ای برایش کار ساده ای نبود:«آنها برای خوش شانسی گوسفند قربانی کردند . بعد از باخت در یکی از بازیها ، گوسفندی خریدند و برای اینکه بخت تیم باز شود بازیکنان باید داخل خون آن گام برمی داشتند اما من این کار را انجام ندادم. دوست نداشتم کاری برخلاف اعتقادات آنها انجام دهم ولی این کار از من بر نمی آمد. جالب بود که پس از این کار بازی بعدی را بردیم. هواداران خیلی خوبی داریم و در بازیهای خانگی بین ۸۵ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه می آیند. »

البته ساموئل بدترین خاطره اش از ایران را رانندگی در تهران می داند و می گوید:«به عمرم چنین چیزی ندیده ام .وقتی رانندگی می کنید جان تان را دست تان گرفته اید و پشت فرمان می نشینید. از خیلی ها شنیده ام در باره ترافیک لندن ناله می کنند ولی رانندگی درتهران چیز دیگری است . خیلی از راننده ها کاری به علائم ندارند و فقط بوق می زنند و به نظر می رسد در تمام مدت رانندگی فقط دست شان روی بوق است !»

میرور/۱۲ جولای

۴۱۲۸۱


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.