شیاطین سرخ از مرگ گریختند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

هواپیمای منچستر یونایتد تا آستانه اتفاق در فرودگاه کلن پیش رفت اما در نهایت با تلاش کاپیتان آن سلامت به زمین نشست.


منچستر یونایتد دردور برگشت لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به مصاف میزبانش بایرلورکوزن می‌رود.

دیلی میل نوشت: برج مراقب فرودگاه کلن در حالی که هواپیمای حامل بازیکنان منچستر یونایتد تنها ۴۰۰ متر با فرود آمدن فاصله داشت به کاپیتان هواپیما اخطار دارد که نمی‌تواند فرود آید که این با تعجب و وحشت کاپیتان و سرنشینان هواپیما همراه شد. کاپیتان هواپیما پس از اخطار برج مراقبت مجبور شد هواپیما را تا ارتفاع خطرناکی بالا ببرد تا برای فرود دوباره آماده شود. در نهایت او موفق شد هواپیما را به سلامت به زمین نشاند و بازیکنان و کارد فنی شیاطین سرخ نفس راحتی کشند.
یکی از حاضران در هواپیما گفت: کاملا غافلگیر شده بودیم.در آستانه فرود بودیم که به یکباره هواپیما با سرعت زیادی به طرف بالا صعود کرد. هواپیما دیگری بر روی باند فرودگاه بود و ما مجبور بودیم در آسمان معلق بمانیم. ریو فردیناند در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: لندن..آلمان، بعد از فرودی سخت و ترس‌آور آرامش خود را بازیافته‌ایم.
پیش از این در سال ۱۹۵۸ هواپیما حامل بازیکنان منچستر یونایتد در فرودگاه مونیخ دچار اتفاق شد و ۸ بازیکن این تیم جان باختند. قرار است بازیکنان شیاطین سرخ در دیدار امشب برابر بایر لورکوزن به احترام مرگ بیل فوکلیس یکی از بازماندگان این اتفاق بازوبند مشکی بر بازو ببندند. در این گروه منچستر یونایتد با ۸ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های لورکوزن و شاختار دونتسک به ترتیب با ۷ و ۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند. سوسیداد هم با یک امتیاز قعر نشین است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.