شیخ وهابی در جمع معارضان نظام سوریه

جام جم آنلاین: شیخ وهابی معروف سعودی که فتواهای ضد شیعه صادر می‌کند در میان افراد و فرماندهان نظامی مسلح ضد نظام سوریه که این روزها به بمب گذاری و کشتار مردم این کشور روی آورده اند، دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عدنان عرعور، وهابی تندروی ضد شیعه، در میان نظامیان معارض و افراد مسلح در سوریه دیده شد.

این شیخ سعودی نماد و نمای فرقه ضاله وهابیت به شمار می‌رود که در برخی شبکه های ماهواره ای به شدت به مذهب تشیع اهانت و شیعیان را مشرک عنوان می‌کند.

وی اکنون درکنار تندروهای وهابی و سلفی در سوریه علیه نظام حاکم این کشور موضع‌گیری می‌کند و خواهان  برقراری حکومتی در سوریه است که داری تفکر وهابی و ضد شیعی و علوی باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سعید حسینی:

    مگر خود عمربن خطا در کلاسهای درس یهود حاضر نمی شد و اقدام با یادداشت برداری از مطالب یهود نمیکرد و آن مطالب را برای مسلمانان نمیخواند؟!
    مگر پیامبر اکرم ص به همین دلیل بر عمر خشم نگرفت و سنخرانی در مسجد ترتیب نداد و از فعل عمر شدیدا انتقاد و آنرا منع نکرد؟!
    مگر آیه ۵۱ سوره مائده در نفی دوستی با یهود نصاری نیامده و خداوند در آن نفرموده است که هر کس با یهود دوستی کند از آنان است؟!
    مگر نه اینکه امروزه تمامی دولتهای سنی مذهب مخصوصا عربستان و دیگر اعراب با یهود پیمان دوستی دارند؟!
    مگر در همین جریان سوریه دست یهود از آستین وهابیت بیرون نیامد؟!
    پس چرا با اینهمه دلایل و مستندات وهابیت را یهودی نمیخوانید؟!
    یاحق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.