شیرازه اصلی صبا بازیکنان آلومینیوم است

۲۴م اسفند ،

حسین جباری‌زاده در خصوص شرایط تیم آلومینیوم عنوان کرد: شرایط تیمی خوبی داریم. ما در دیدار با صبا تنها امجد شکوه‌مقام را در اختیار نداریم و سایر بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف صبا خواهند رفت تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش فارس،وی با اشاره به نبود اختلاف بین مظلومی و زاید تاکید کرد: زاید و مظلومی چه استقلالی و چه پرسپولیسی باشند در حال حاضر سرباز آلومینیوم می باشند و بزرگترین دغدغه آنان باید نتایج این تیم باشد. شاید من هم طرفدار هر تیمی باشم اما هم اکنون تمام تلاشم موفقیت آلومینیوم است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: شیرازه اصلی صبا از بازیکنان آلومینیوم تشکیل شده است ما در دو سه سال اخیر هفت هشت بازیکن به صبا داده‌ایم. اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، محمد امین آرام‌طبع، بهمن طهماسبی، وحید حمدی‌نژاد، احمد خرمالی و مهدی بدرلو از جمله بازیکنانی بودند که از آلومینیوم به صبا رفتند. ما در دیدار رفت هم مقابل صبا بباز نبودیم اما روی ضد حمله گل دریافت کردیم. تمام تلاش خود را در این دیدار انجام دادیم و قطعا دست خالی از قم بازنخواهیم گشت.

جباری‌زاده در مورد سابقه استقلالی بودن هر دو سرمربی تصریح کرد: فکر می‌کنم مرفاوی در برهه‌ای شاگرد مظلومی بوده جدای از این مسائل تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در پایان سال ۹۱ حضور خود را در لیگ برتر قطعی کنیم. تلاش می‌کنیم تا قبل از عید ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. بازیکنان انگیزه بالایی برای حضور در میدان دارند.

وی دربارهٔ صحبت‌هایی که پس از شکست مقابل فجرسپاسی و رو کردن دست‌های پشت پرده مطرح کرده بود، گفت: هم اکنون هر صحبتی بخواهم انجام دهم تیم خود را بیشتر به حاشیه برده‌ام. قطعا این اشخاص را پیدا کرده‌ام و در پایان فصل تمام موارد را خواهم گفت. از هیچ شخصی هم ترس و واهمه‌ای ندارم. همه مربیانی که رفته‌اند و می باشند تلاش می‌کنند تا آلومینیوم موفق باشد. میثاقیان هم اکنون تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا تیم در لیگ بماند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد ۱۶ تیمی شدن لیگ خاطرنشان کرد: من مکاتبات لازم را با رئیس فدراسیون و مسئولان انجام داده‌ام. شما ببینید فوتبال بهترین سرگرمی برای جوانان است مگر جوانان ما چقدر می‌توانند به کنسرت و بازار بروند اما این فوتبال سبب می‌شود که انرژی لازم به آنها داده شود. ما اگر حتی در پایین جدول هم نبودیم چنین صحبت‌هایی را عنوان می‌کردند.

جباری‌زاده افزود: به صورت کارشناسی باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد واقعا زود است که بخواهیم چنین کاری انجام دهیم. یک چیزی را باید به لیگ اضافه کنیم تا بخواهیم چیزی را از آن کم کنیم. ما در همین لیگ ۱۸ تیمی دوباره به جام جهانی رفتیم. به نظرم ۱۸ تیمی بودن هم به صلاح فوتبال هم صلاح کشور است. خواهش می‌کنم به این موضوع به صورت کارشناسی دیده شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.