شیشه فروش ایستگاه متروی شوش دستگیر شد – اخبار اجتماعی

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری مواد فروش سابقه داری که داخل متروی شوش تهران اقدام به خرده فروشی شیشه می کرد خبر داد و افزود:از متهم مقادیر معتنابهی مواد افیونی نیز کشف شده است.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ امیر حسین رضایی رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه بااعلام این خبر عنوان کرد: شب گذشته هفدهم مهرماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ خبری تحت عنوان دستگیری مواد فروش ایستگاه متروی شوش تهران توسط مترو دستگیر شده بود به کلانتری ۱۱۷ جوادیه مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ رضایی  ادامه داد:ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و متهم که جوانی ۲۴ساله به نام “رسول .م” بود پس از بازرسی بدنی که منجر به کشف مقادیر قابل توجه ای شیشه که در نایلون های کوچک بسته بندی شده بود را تحویل و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
این مقام مسئول اظهار داشت:در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد وی از مواد فروشان سابقه دار جنوب پایتخت است که اعمال مجرمانه خود را در ایستگاهای متروی شهر تهران از سرگرفته و اقدام به توزیع و پخش مواد افیونی در بین برخی از مسافران می نماید.
کلانتر ۱۱۷ جوادیه تهران در خاتمه با اشاره به اعترافات صریح متهم تصریح کرد:ماموران متهم را پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی تخصصی تر به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع دادند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.