شکار تازه تراکتورسازی: کریستین تورس، آرژانتینی‌الاصل

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

تیم تراکتورسازی تبریز در صدد به خدمت گرفتن یکی دو بازیکن خارجی است و هر روز نام یکی دو بازیکن به عنوان گزینه‌های مد نظر این باشگاه مطرح می‌شود. تازه‌ترین خبرها رسیده از تبریز، حاکی از نهایی شدن بررسی‌های باشگاه برای پیوستن کریستین تورس، بازیکن اسبق تیم آذربایجانی قره‌باغ به تراکتورسازی تبریز است.

کریستین تورس

 

پس از عدم توفیق باشگاه تراکتورسازی در جذب بازیکنان مطرحی که در روزهای اخیر از آنها نام برده می‌شد، کریستین تورس بازیکن آرژانتینی‌الاصل و بازیکن سابق تعدادی از تیم‌های بزرگ و مطرح جمهوری آذربایجان به عنوان اصلی‌ترین گزینه مورد نظر باشگاه مطرح شده است.

تورس که متولد ۱۹۸۵ در شهر بوینس آیرس آرژانتین است می‌تواند در پست‌های هافبک و حمله به بازی گرفته شود.این بازیکن ۱۶۹ سانتیمتری ابتدا در تیم “آتلتیکو کالگیالس” کشورش بازی می کرده است و در سال ۲۰۰۴ با تیم “ژورمالا” لیتوانی قرار داد بسته و تا سال  ۲۰۰۶، در ۶۰ مسابقه در ترکیب این تیم بازی کرده و برای این تیم ۹ گل به ثمر رسانده است.

 

کریستین تورس در سال ۲۰۰۷ با تیم “متالورگز” قرار داد بسته و تا سال ۲۰۰۹ پیراهن این تیم را به تن داشته و در این تیم نیز ۱۸ بازی به صورت فیکس در ترکیب تیم بوده است.این بازیکن در سال ۲۰۰۹ با تیم قبله قرار داد بسته و تا سال ۲۰۱۱ با پیراهن این تیم در دو فصل هفت گل به ثمر رسانده است.تورس پس از قبله در سال ۲۰۱۱ به تیم راوان باکو پیوسته و تا سال ۲۰۱۲ با پیراهن این در دو فصل ۴۵ مسابقه انجام داده است.وی در سال ۲۰۱۲ به تیم قره باغ جمهوری آذربایجان رفت و تا پایان لیگ این تیم را همراهی کرد.

 

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.