شکار پهپاد آمریکایی قدرت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست

۱۵م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در شکار دومین پهپاد آمریکایی در حریم هوایی کشورمان شکست تلخی را برای استکبار جهانی به دنبال داشته و این اقدام، از قدرت پوشالی آنها در افکار عمومی جهان می‌کاهد.

حسین معین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروهای مسلح کشورمان اظهار داشت: آمریکا با تکذیب خبر مهار پهپاد جاسوسی خود توسط جمهوری اسلامی ایران، سعی دارد این شکست بزرگ را در افکار عمومی جهان کمرنگ جلوه دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکا استفاده از پهپاد‌های کوچک رادارگریز را در دستور کار خود قرار داده است، مهار پهپاد “اسکن ایگل” که در شناسایی مراکز حساس نظامی و جاسوسی از این مراکز کاربرد دارد، اقدامی بسیار ارزشمند برای کشورمان به شمار می‌رود.

معین‌آبادی با اشاره به توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مهار پرنده‌های جاسوسی اظهار داشت: شناسایی پهپادهای آمریکایی و جلوگیری از فعالیت بیشتر آنها بیانگر توان دفاعی کشورمان در ردیابی هرگونه پرنده متخاصم است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: موفقیت جمهوری اسلامی ایران در شکار دومین پهپاد آمریکایی در حریم هوایی کشورمان شکست تلخی را برای استکبار جهانی به دنبال داشته و این اقدام از قدرت پوشالی آنها در افکار عمومی جهان می‌کاهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.