شکایت “اسرائیل” از گوسفندان به سازمان ملل

جام جم آنلاین: رژیم صهیونیستی در نامه ای به سازمان ملل متحد، از ورود گوسفندان و دام چوپانهای لبنانی و سوری به اراضی اشغالی شکایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی “یدیعوت احرونوت” در گزارشی نوشت، ارتش اسرائیل در شکایتی به سازمان ملل متحد خواستار منع چوپانان از رها کردن دام خود در مناطق مرزی و ورود آنها به اراضی اشغالی شد.

در این روزنامه آمده است: صدها رأس دام از سوریه و لبنان از مرزها عبور کرده و به مناطق حساس رسیده اند.

یدیعوت احرونوت به نقل از یک مسئول صهیونیست نوشت: چوپانان در مناطق مرزی حرکت می کنند، و پس از آن به اماکنی دورتر رسیده و گله های خود را رها می کنند تا داخل “اسرائیل” آزادانه حرکت کنند.

این مسئول صهیونیست خاطرنشان کرد: این وضعیت بسیار خطرناک است، می توان به این حیوانها بمب بست که این مسأله برای اسرائیل فاجعه بار خواهد بود . همچنین این چهارپایان ممکن است بیماریهایی را به داخل منتقل کنند به ویژه آنکه این چهارپایان بارها با نظامیان و دامهای اسرائیلی نیز برخورد داشته اند.

یدیعوت احرونوت خاطرنشان کرد: ارتش بارها این گله ها را به مناطق مرزی بازگردانده است، ولی در صورت متوقف نشدن این موضوع، اسرائیل مجبور خواهد بود این چهارپایان را “زندانی” کند.

این روزنامه تأکید کرد: در یکی از موارد یکی از چوپانها به همراه گله خود توانست از مرز عبور کند و حتی با شهرک نشینان گفتگو کند و شهرک نشینان گمان کردند که او از دروزی های جولان است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.