شکایت زریبافان از کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید/ گزارش نهایی تفحص تا اواخر پاییز ارائه می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس گفت: این کمیته در تلاش است تا گزارش نهایی این تحقیق و تفحص را تا اواخر پاییز به اتمام رسانده و آن را تقدیم محاکم قضایی کند.

” غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی” نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران‌، در تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در تلاش است تا گزارش نهایی این تحقیق را تا اواخر پاییز به اتمام رسانده و آن را تقدیم محاکم قضایی کند.
وی در ادامه افزود: مراحل عملیاتی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تا زمان ارائه این گزارش برای قرائت در صحن علنی، با قدرت، صلابت، آمادگی و تعامل کامل نیروهای حاضر در این فرآیند، در حال پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تصریح کرد: “مسعود زریبافان” رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران با این ادعا که این کمیته اطلاعات به دست آمده را منتشر کرده‌اند، از هیئت محقق به دادگاه شکایت کرده‌است.

نماینده مردم رشت در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم گزارشی مطلوب به وکالت از جانبازان و ایثارگران ارزشمند کشورمان تهیه کنیم.
 
انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.