شکایتی دیگر در انتظار پرسپولیس/ باشگاه لس‌آنجلس بلوز به فیفا نامه نوشت

باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمریکا در حالی که اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هنوز مبلغ ۷۵ هزار دلار بابت رضایتنامه امیر عابدزاده، پسر احمدرضا عابدزاده به این تیم را به باشگاه آمریکایی پرداخت نکرده، بار دیگر مسئولان باشگاه ایرانی را تهدید به شکایت رسمی به فیفا کرد.

مدیرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمریکا با ارسال نامه‌ای برای یکی از اعضای مدیریتی فیفا بار دیگر باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت رسمی به فیفا کرد.

به گزارش “ممتاز نیوز”، علی منصوری چند سالی است به عنوان مالک ایرانی باشگاه آمریکایی لس آنجلس بلوز فعالیت می کند و در این سال ها با برخی مربیان و بازیکنان ایرانی از جمله احمدرضا عابدزاده کار کرده است.

منصوری با گلایه از برخی مدیران ورزش ایران اظهار داشت: متاسفانه مدیران ورزشی در ایران در زمان بستن قرارداد ملاحظات معمول و حرفه ای را در نظر نمی گیرند. به همین دلیل شاهد هستیم تیم های ایرانی پرونده های زیادی در فیفا دارند. از سوی دیگر درآمدی از فروش بازیکن نصیب باشگاه های ایرانی نمی شوند.

وی ادامه داد: شخصا من بیش از ۵ سال است از باشگاه پرسپولیس بابت صدور رضایتنامه عابدزاده طلب دارم و حتی چندین بار تماس گرفتم که بطور دوستانه ختم به خیر شود اما بعضی از مدیران علاقه دارند مشکلات کوچک داخلی هم تبدیل به معضلات بزرگ بین المللی شود. ما ۷۵ هزار دلار بابت رضایتنامه عابدزاده طلبکار هستیم و به فیفا شکایت کردیم تا حقمان را بگیریم.

مالک ایرانی باشگاه لس آنجلس بلوز در بخش دیگری از صحبت های خود از علاقه اش برای جذب کاوه رضایی گفت: به عنوان عضو کوچک از خانواده بزرگ ورزش کشورم، آمادگی داشتم با مبلغی بالاتر از باشگاه شارلوای بلژیک با کاوه رضایی قرارداد امضا کنم. حتی حاضر بودم جهت موفقیت استقلال و شادی هواداران این تیم، هر زمان که کادر مدیریتی و فنی استقلال صلاح می دانستند با موافقت خود بازیکن، زمینه بازگشت رضایی را به استقلال فراهم کنم.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرشاد انگوتی:

    با سلام همکار گرامی
    سایت جالبی دارید
    من مدیر وب سایت مجله اینترنتی آیسام هستم
    در صورت تمایل به تبدل لینک بین سایت ما و شما با ایمیل بالا در تماس باشید تا افدامات لازم در هر دو طرف انجام بشه

    یا علی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.