شکایت از تهیه کنندگان سریال قهوه تلخ کلید خورد

جایزه ام را نمی دهند / تلفنها را هم بر نمی دارند

مدیر کل حراست اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینجانب سید شهاب الدین آرین فرزند سید محمد به شماره شناسنامه ۱۰۸۱۱ صادره از تهران بدینوسیله شکایت خود را از تهیه کنندگان سریال قهوه تلخ خدمت آن مقام محترم اعلام میدارد و شرح ماوقع را به عرض می رساند.

 
بولتن نیوز: در اردیبهشت  ماه سال جاری بولتن نیوز با انتشار گزارشی سعی کرد تا نسبت به عملکر و آینده سریال قهوه تلخ و احتمال بروز تخلافات در اهدای جوایز و نارضایتی مردم شفاف سازی کرده و از خسران مردمی که با دلی پاک به حرف‌های مهران مدیری گوش دادند و به تماشای سریال وی نشستند جلوگیری به عمل آورد.
 
در بخشی از این گزارش آمده است:  اوایل ماه رمضان سال ۹۰ بود که سری بیست و پنجم مجموعه قهوه تلخ توزیع شد و مهران مدیری در ابتدای نمایش این مجموعه ها به مردم توضیح داد که پس از یک ماه وقفه با انرژی مضاعف به میان مردم بازخواهد گشت اما نه تنها پس از اتمام ماه مبارک رمضان سری بعدی این سریال روانه فروشگاه ها نشد بلکه طولانی شدن مدت وقفه توزیع این سریال شبکه خانگی حاشیه های زیادی را برای این مجموعه به وجود آورد .
 
 گرچه ابتدا برخی قصد داشتند توقف این سریال را به توقیف وزارت ارشاد ربط دهند اما خیلی زود شنیده های دیگری مبنی بر از هم پاشیدن تیم بازیگران ، افسردگی مهران مدیری، شکست تجاری تهیه کنندگان و… برای پایان این سریال مطرح شد و نهایتا در روزهای ابتدایی بهمن ماه سال جاری اعلام شد این مجموعه برای همیشه تمام شده است .
 
اخبار کذب فوق در حالی از سوی تهیه کنندگان سریال پخش شد که پس از همه این اتفاقات و خبر خانه نشینی مهران مدیری به دلیل افسردگی کمتر کسی فکر توزیع شماره بعدی این سریال را داشت قسمت ۲۶ این مجموعه به ظاهر طنز از ۱۲ اردیبهشت ماه روی میز مراکز خرید آمد .
 
 به هر حال و علی رغم پیش بینی ها و تذکرهای مکرر مبنی بر احتمال مغبون شدن خریداران CD های قهوه تلخ، امروز شاهد به واقعیت پیوستن برخی از آینده نگریها در خصوص اهداف احتمالی از قبل طرح ریزی شده تهیه کنندگان و گردانندگان قهوه تلخ هستیم که یک نمونه از آن مربوط می شود به موضوع شکایت برخی برندگان قرعه کشی ها و جوایز که هم اکنون نیز در پرده ای از ابهام قرار دارند و شاید با یک سناریوی از پیش طرح ریزی شده دیگر مانند اعلام ورشکستی هرگز هم تحویل داده نشوند.
 
از این جمله، با توجه به حجم وسیع تبلیغات مجموعه قهوه تلخ بویژه در مورد قرعه کشی هدایای ویژه، شاهد بروز نارضایتی بین برندگان بعضاً اعلام شکایت رسمی از دست اندر کاران مجموعه هستیم که در یک مورد شکایت یکی از برندگان جایزه خودروی پراید که جایزه وی به او تحویل داده نشده (با ذکر نام محفوظ) در زیر آمده است:
 
   مدیر کل حراست اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
 
با سلام و عرض احترام
 
در بهمن ماه سال هشتاد و نه یکی از بازیگران مجموعه فوق با اینجانب تماس برقرار کرد و ضمن اینکه خبر برنده شدن اینجانب در قرعه کشی هفتگی مرحله ۱۴ (مجموعه ۱۴) را دادند و گفتند که شما برنده یک دستگاه پراید شده اید، اعلام کردند که برای مراحل واگذاری جایزه با ما تماس برقرار می کنند.
 
بعد از حدود ۴ ماه در اردیبهشت سال جاری (نود) ضمن تماسی از دفتری حوالی چهار راه جهان کودک اعلام کردند که مدارک شناسایی خود را تحویل دهیم که ما هم عمل کردیم.
 
از آن تاریخ (۲/۹۰) تا امروز هیچ تماسی مبنی بر واگذاری جوایز و نحوه آن نشده است.
 
ضمناً کلیه تلفنهایی که از آنها با بنده تماس گرفته شده، برداشته نمی شود و پاسخگو نیست!
 
از آنجایی که تعداد برندگان خودروی پراید در ۲۵ قسمتی که تا کنون از این مجموعه پخش شده است قریب به ۱۵۰ نفر است از آن مقام محترم درخواست رسیدگی قاطع به این موضوع را دارم.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.