شکایت ال‌جی از سامسونگ بابت استفاده از پتنت‌های مربوط به OLED در ۵ دستگاه گلکسی

ال جی بابت نقض اختراعات این شرکت در طراحی و تولید ابزارهای مجهز به نمایشگر OLED، از سامسونگ شکایت کرد. این شکایت در دادگاه مرکزی سئول انجام شده است و شامل گوشی‌های گلکسی اس ۲، گلکسی اس ۳، گلکسی اس ۲ HD، گلکسی نوت و تبلت گلکسی تب ۷٫۷ می‌باشد.

این شرکت ادعا می‌کند که سامسونگ ۷ پتنت ثبت شده ال‌جی را بدون دریافت گواهی و پرداخت هزینه مربوطه، در دستگاه‌های ذکر شده، استفاده نموده است. یکی از این پتنت‌ها مربوط به قاب باریک یا Narrow Bazel می‌باشد. شرکت ال جی به دنبال دریافت قرامت ۷ میلیارد ون (یا به عبارتی ۶٫۲۶ میلیون دلار) است. در واقع ۱ میلیارد ون برای هر پتنت.

در یک بیانیه شرکت ال جی اعلام نموده که این شکایت به منظور تقویت حفظ منافع قانونی بخش LG Display و تشویق رقابت سالم و عادلانه است. همچنین اضافه کرد که سامسونگ الکترونیکس حق استفاده از اختراعات این شرکت را بدون دریافت اجازه ندارد.

جالب این‌جا است که این شکایت تنها چند هفته پس از شکایت سامسونگ از این شرکت صورت گرفته است. سامسونگ چند هفته پیش بابت دزدی اطلاعات در مورد تکنولوژی‌های مربوط به OLED از ال جی شکایت کرده بود و در ماه جولای، ۶ کارمند شرکت ال جی بابت این سرقت مجبور به پرداخت جریمه شدند.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.