شکایت زن ایرانی از هووی انگلیسی و مرد میلیاردر

ماجرای طلاق جنجالی میلیاردر ایرانی در انگلیس با فاش شدن ۲ زنه بودن وی به دادگاه خانواده تهران کشیده شد.

این در حالی است که تاجر میلیاردر اصرار دارد که با هر دو زن به زندگی‌اش ادامه دهد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایران این سناریو که در لندن سر و صدای زیادی کرد و روزنامه‌ها به انتشار گسترده آن پرداختند روز ۱۶ شهریورماه سال جاری در شوک روزنامه ایران ترجمه شده و به چاپ رسید. همسر ایرانی این میلیاردر ۲ زنه وقتی دید در دادگاه انگلیس اعتنایی به طرح شکایت وی نمی‌کنند پس از ۳۵ سال زندگی در غربت پای در ایران گذاشت و به شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده ونک رفت. اطلاعات انتشار یافته نشان می‌دهد تاجر ۵۶ ساله ایرانی به طور پنهانی با یک دختر ۳۲ ساله انگلیسی ازدواج کرده و برای وی و دو بچه دورگه‌اش خانه‌ای گرانقیمت خریده و همسر ایرانی و ۳ بچه‌‌اش را رها کرده و اعتنایی به آنان نداشته است.

شکایت در ایران

اقدس ۵۰ ساله همسر ایرانی هوشنگ صبح دیروز به شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده ونک مراجعه کرد و با ارائه دادخواستی به قاضی حسن عموزادی گفت: مقیم انگلیس هستم ۳۵ سال پیش به همراه شوهرم برای ادامه زندگی راهی این کشور شدیم و ثمره ازدواجمان سه بچه است. چند سال پیش از طریق دوستم فهمیدم شوهرم که تاجر بوده و میلیاردر است با یک دختر انگلیسی ازدواج کرده و به صورت پنهانی با آنان زندگی می‌کند. ابتدا شوکه شده و باورم نمی‌شد که هوشنگ به چنین کاری دست زده باشد. وقتی مطمئن شدم که شوهرم زن دوم گرفته است به دادگاه انگلیس مراجعه کردم. طبق قانون انگلیس یک مرد نمی‌تواند همزمان ۲ زن داشته باشد. بنابراین ازدواج وی با کاترینا معروف به لیدی قانونی نیست اما برای وی آپارتمان لوکس و گرانبهایی در بریستول خریده و در آنجا زندگی می‌کنند و از این زن صاحب دو بچه نیز است.
وی افزود: ماجرای این ازدواج‌ها آبرویم را در انگلیس و ایران برد اما شوهرم اعتنایی نداشت. این وضع برایم سخت و باور نکردنی بود و نمی‌توانم خیانت شوهرم را تحمل کنم و در طول این سال‌ها من و بچه‌هایم را رها کرده و نفقه‌مان را نمی‌پردازد.

سرانجام تصمیم گرفتم که به ایران بیایم و دادخواست جدایی بدهم و نفقه و مهریه‌ام را از شوهرم بگیرم. چرا که با وجود ثروت زیاد هوشنگ من و بچه‌هایم در خانه متوسطی با شرایط نه چندان مناسب این همه سال با وی زندگی کردیم و همسرم به هیچ یک از تعهدات مالی و اخلاقی خود عمل نکرده و پایبند نبوده است و از وقتی که با این دختر انگلیسی زیر یک سقف رفته‌اند حتی خرج و مخارج زندگی‌مان را پرداخت نکرده است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده در این خصوص به خبرنگار شوک گفت: اقدس اصرار به جدایی دارد و می‌گوید دیگر حاضر نیست حتی برای یک ثانیه هم با شوهر میلیاردرش زندگی کند.

این در حالی است که تاجر میلیاردر اصرار دارد که با هر دو زن به زندگی‌اش ادامه دهد.
حالا ماجرای اختلاف این زن و شوهر ایرانی مقیم انگلیس در دادگاه خانواده تهران تحت بررسی است و با توجه به اینکه در زمان ازدواج مهریه زن ایرانی یک میلیون و پانصد هزار تومان بود حالا به نرخ روز حدود ۴۰۰ میلیون تومان شده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۴ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , زن ایرانی, شکایت زن ایرانی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.