شکایت سرلشکر فیروزآبادی از وزارت خزانه‌داری آمریکا

ایران > دفاع
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: می‌خواهم از وزارت خزانه‌داری آمریکا شکایت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش برای امنیت ملی و استقلال ایران مخالفند و آن را جرم می‌دانند.

سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به تحریم شدنش از سوی خزانه‌داری آمریکا گفت: من یک پزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و تمام سال‌های عمرم را در تحقیقات علمی و اقدامات بشردوستانه و صلح‌جهانی سرکرده‌ام.

وی افزود: شروع کارم در جهاد سازندگی و خدمت به محرومان بود؛ سپس در جمعیت هلال‌احمر به فعالیت‌های پزشکی و امداد مجروحان جنگ مشغول شدم؛ در جهاد سازندگی کشور نیز خدمت به محرومان را ادامه دادم و در مقطع بعدی با دعوت دولت و همکاری در معاونت نخست‌وزیر در امور دفاعی در جهت کاهش آسیب به رزمندگان خدمت کردم.

فیروزآبادی ادامه داد: بعد از آن هم کارهای مهندسی و صنعتی که به امنیت رزمندگان کمک می‌کرد و نیز مسئولیت بهداشت و درمان ستاد جبهه‌های جنگ را به عهده داشتم و در امور جنگ شهری مسئول ستاد پناهگاه‌ها و کاهش آسیب به خانواده‌ها بودم و در دوران دفاع مقدس کارهای زیادی در زمینه‌های علمی و آموزشی برای جلوگیری و کاهش درد و رنج‌های مصدومان شیمیایی ناشی از گازهای اهدایی غرب به عراق انجام دادم و پس از آن به ساماندهی نیروهای نظامی ایران پرداختم.

وی تصریح کرد: اکنون می‌خواهم از وزارت‌خزانه‌داری آمریکا شکایت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش برای امنیت ملی و استقلال ایران مخالفند و آن را جرم می‌دانند.

فیروزآبادی با طرح این پرسش که تحریم برای چیست؟ گفت: آمریکا باید در برابر افکار عمومی جهان پاسخگوی این اقدام غیر عقلانی ناموجه و غیر مستند خود باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: به امید خدا و با کمک آزادگان جهان تحریم‌های آمریکا اثربخش نخواهد بود و انشاءالله آمریکا پاسخ مناسبی از این بابت دریافت خواهد کرد.

وی در پایان افزود: تحریم امثال بنده و شخصیت‌های بزرگ در ایران که به انواع تحریم‌ها دچار شده‌اند نشان از بغض استکبار نسبت به تفکر اسلام و رشد آن در میان مردم جهان از جمله ملت آمریکا دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.