شکایت “صالحی امیری” از نادران به دادگاه ارسال شد/ انتظار برای اعلام نتیجه قوه قضاییه

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پس از اتهامات این نماینده شکایتی را تنظیم و به دادگاه ارسال کردم.

“سیدرضا صالحی‌امیری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پی شکایت خود از “الیاس نادران” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از اتهامات این نماینده شکایتی را تنظیم و به دادگاه ارسال کردم.

معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: منتظرم قوه قضاییه براساس حق و عدل عمل کند.

گفتنی است ” سیدرضا صالحی امیری” از “الیاس نادران” نماینده مجلس نهم به خاطر نشر اکاذیب و اتهامات غیرواقعی در جلسه علنی مجلس شکایت خود را به دادگاه ارسال کرده است.

نادران در نطق مخالف خود در جلسه رأی اعتماد پنجم آبان ماه مواردی را به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نسبت داده بود.(اینجا)

لازم به ذکر است، چند مورد اتهام را علیه این وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس مطرح کرد که به‌‌رغم درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر ارائه سند برای ادعاهای مطرح شده توسط وی تاکنون سندی در جهت تایید ادعاهایش در رسانه‌ها منتشر نکرده است.

این نماینده مجلس در نطق خود اتهاماتی مانند بازداشت غیرقانونی تعدادی از مردم در خوزستان، قاچاق سوخت در سواحل این استان، ارتباط دادن وزیر پیشنهادی با پرونده تخلف در بیمه ایران، اتهاماتی پیرامون حواشی اتفاقات دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و اتهام هم‌فکری یا شباهت صالحی‌امیری با جریان انحرافی را مطرح کرد.

اما الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به خبری دربارهٔ شکایت سیدرضا صالحی‌امیری از وی گفت: تاکنون چیزی به دست من نرسیده است.

سیدرضا صالحی‌‌امیری یکی از وزاری پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان بود که موفق به کسب رأی اعتماد از نمایندگاه مجلس شورای اسلامی نشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.